قدردان همراهی دستگاه قضا برای مجازات جایگزین حبس به نفع مددجویان هستیم

حجت‌الاسلام عالیشاه از اجرای مجازات های جایگزین حبس تقدیر کرد و گفت: روسای دادگستری شهرستان های استان مازندران و دادستان ها نیز در این بخش همکاری خوبی با کمیته امداد دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «بشیرعالیشاه» امروز یکشنبه (۵تیرماه) در دیدار با «احمد محمدی» رئیس دادگستری سوادکوه اظهار کرد: دادگستری استان با کمیته امداد در راستای کمک به نیازمندان همکاری دارد.

 

مدیرکل کمیته امداد مازندران در این دیدار ضمن تبریک هفته قوه قضاییه به رئیس دادگستری و قضات استان، گزارشی از عملکرد این نهاد ارائه کرد.

 

حجت‌الاسلام عالیشاه از اجرای مجازات های جایگزین حبس تقدیر  کرد و افزود: روسای دادگستری و دادستان ها نیز  در این بخش همکاری خوبی با کمیته امداد دارند.

 

وی ادامه داد: باید دست در دست هم دهیم تا مشکلات نیازمندان رفع شود.

 

مدیرکل کمیته امداد مازندران تصریح کرد: مردم نوعدوست استان به کمیته امداد اعتماد دارند و با این نهاد در راستای کمک به نیازمندان مشارکت می کنند.

 

وی ادامه داد: سیاست راهبردی کمیته امداد توانمندسازی است و امسال ۸۰۰میلیارد تومان برای اجرای ۱۷ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی مددجویان تسهیلات اختصاص یافت.

 

وی یادآور شد:سال گذشته با کمک خیران ،به هزار و ۵۰۰ مددجو جهیزیه شامل یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، لباس شویی، پنکه جاروبرقی اهدا شده است.

 

حجت الاسلام عالیشاه به راه اندازی سامانه امداد هوشمند اشاره کرد و افزود: این سامانه بمنظور تسریع در ارائه خدمات راه اندازی شد.

 

کد خبر 1189687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha