راه اندازی قرارگاه زیست بوم فرهنگی و اجتماعی با محوریت رونق سبک زندگی اسلامی و ایرانی

جابری انصاری گفت: قرارگاه زیست بوم فرهنگی و اجتماعی استان البرز با هدف تجمیع ظرفیت ها و پتانسیل های استان در زمینه تولید و فروش تشکیل و راه اندازی می شود.

« سعید جابری انصاری» با اعلام خبر برپایی جشنواره ستر با محوریت نمایشگاه حجاب و عفاف در البرز به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: قرارگاه زیست بوم فرهنگی و اجتماعی استان البرز با هدف تجمیع ظرفیت ها و پتانسیل های استان در زمینه تولید و فروش تشکیل و راه اندازی می شود.

 

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: سبک زندگی ایرانی و اسلامی یکی از مهمترین راهبردهای کلانی است که رهبرمعظم انقلاب به آن اشاره داشته اند مبتنی بر این طرح توجه به فرهنگ و رشد اسلامی رشد پیدا می کند. 

 

وی با اشاره به اهمیت طرح بازارپردازی صنایع فرهنگی بیان کرد: یکی از موضوع های مهم و قابل تأمل در زمینه رشد فرهنگی امکان فروش محصولات فرهنگی است. 

 

وی با بیان اینکه دیدگاه تحول گرا در بازسازی ساختار نهادهای فرهنگی عنوان کرد: قرارگاه بازارپردازی استان البرز با استفاده از نمادها و الگوهای مبتنی بر ارزش های اسلامی و ایرانی زمینه ارائه محصولات فرهنگی را فراهم می کند. 

 

سرپرست اداره کل فرهگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: نهادهای موثر فرهنگی به ویژه نخبگان فرهنگی در مسیر برنامه ریزی استفاده از ظرفیت های تولیدی، توزیعی و ترویجی قرار گرفته اند و انتظار می رود طرح راه اندازی بازارپردازی فرهنگی زمینه رونق سبک زندگی ایرانی و اسلامی شود. 

کد خبر 1189697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha