اشتغال زایی ۸۰۰میلیارد تومانی کمیته امداد در مازندران

حجت الاسلام عالیشاه گفت: سیاست راهبردی کمیته امداد توانمندسازی است و امسال ۸۰۰میلیارد تومان برای اجرای ۱۷ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی مددجویان تسهیلات اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «بشیرعالیشاه» امروز یکشنبه (۵تیرماه) در دیدار با «رمضان غلامی اواتی» فرماندار سوادکوه اظهار کرد:در خدمت رسانی به نیازمندان در مناطق محروم و کم برخوردار استان توجه ویژه می شود.

 

مدیرکل کمیته امداد مازندران افزود: بکارگیری و انتصاب نیروهای جوان مومن انقلابی و تازه‌نفس پیرو دستور مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب با حفظ کرامت و شان همکاران مخلص باسابقه انجام می شود.

 

حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه ۸۰هزار خانوار در استان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند، تصریح کرد: برنامه ریزی مناسب در راستای خدمت رسانی به نیازمندان انجام شده است.

 

وی با بیان اینکه توانمندسازی مددجویان از رویکرد های اصلی این نهاد است، بیان کرد: امسال ۱۷هزار و ۵۰۰فرصت شغلی به ارزش  ۸۰۰میلیارد تومان برای نیازمندان ایجاد می شود.

 

مدیرکل کمیته امداد مازندران ادامه داد: سال گذشته با کمک خیران  هشت هزار و ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی بین نیازمندان توزیع شد

 

وی گفت: در بخش مسکن هم اقدامات خوبی صورت گرفت و ساخت هزار و ۳۰۰ واحد مسکن مددجویی در حال ساخت است.

 

حجت الاسلام عالیشاه از همکاری و همراهی و همدلی فرماندار جوان و انقلابی سوادکوه در پیشبرد برنامه‌های کمیته امداد تقدیر کرد.

 

فرماندار سوادکوه نیز در این دیدار گفت: کارکنان این نهاد خالصانه در راستای کمک به نیازمندان همه توان خود را بکار می بندند.

 

«رمضان غلامی اواتی» برای هرگونه همکاری و مشارکت با کمیته امداد نسبت به کمک به نیازمندان اعلام آمادگی کرد.

کد خبر 1189702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha