روابط عمومی ها در سازمان زندان های فارس در مشارکت برای آزادسازی زندانیان نقش موثری دارند

ابراهیمی گفت: روابط عمومی ها در سازمان زندان های فارس با اطلاع رسانی فعالیت های اصلاحی و تربیتی می توانند در جذب کمک های مردمی برای آزادسازی زندانیان نقش مهمی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «اسحاق ابراهیمی»، امروز (یکشنبه 5 تیر) ضمن قدردانی از روابط عمومی زندان های استان فارس در کسب رتبه برتر کشور در جمع خبرنگاران گفت: روابط عمومی در معرفی وظایف سازمان و فعالیت های آن به جامعه و در رفع موانع پیش روی سازمان و اعتمادسازی و امیدافرینی در جامعه نقش موثری دارد.

مدیرکل زندان های فارس افزود: روابط عمومی ها، شاخصه مهمی در شناسایی سازمان ها و دستگاه های خدمت رسان به جامعه هستند و از نظر سخت افزاری و نرم افزاری و اعتبارات باید مورد توجه قرار بگیرند.

وی اضافه کرد: دقت در انعکاس مطالب و اخبار و شفاف سازی افکار عمومی با اطلاع رسانی دقیق و صحیح از وظایف مهم روابط عمومی در عصر فناوری اطلاعات و ارتباطات و فضای مجازی است.

ابراهیمی تاکید کرد: مسئولان روابط عمومی با همفکری و تشکیل اتاق فکر باید به رفع معایب و انتشار محاسن پرداخته و آنها را در اختیار عموم بگذارند.

وی ادامه داد: روابط عمومی سخنگوی سازمان است و ارزش ویژه برای آن باید قائل شویم و روابط عمومی ها در سازمان زندان ها که رسالت سنگین و مهمی در نگهداری و اصلاح و تربیت و بازپروری شخصیت زندانیان دارد با تولید محتوای خوب و اطلاع رسانی فعالیت های اصلاحی و تربیتی می توانند در جذب کمک های مردمی برای آزادسازی زندانیان و کمک های انسان دوستانه به خانواده های زندانیان نقش مهمی داشته باشند.

خاطر نشان می شود، روابط عمومی زندان های فارس، چندین سال متوالی به عنوان یکی از پنج روابط عمومی برتر کشور انتخاب شده است و مدیرکل زندان های فارس از «عطیه فرح»، مسئول روابط عمومی این استان نیز قدردانی کرد.

کد خبر 1189770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha