برگزاری سمینار «اسلام در جهان معاصر» در آلمان

مرکز اسلامی هامبورگ از برگزاری سمینار « اسلام در جهان معاصر» به همت آکادمی اسلامی آلمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مرکز اسلامی هامبورگ اعلام کرد: آکادمی اسلامی آلمان سمینار علمی «اسلام در جهان معاصر» را 11 تیر 1401 مطابق با دوم جولای 2022 میلادی با مشارکت مرکز اسلامی هامبورگ برگزار می کند.

در این سمینار دکتر «محمد لگنهاوزن» استاد دانشگاه قم درباره «الهیات اسلامی و چالش های جدید کلامی»، دکتر«سعیده غروی» عضو هیئت علمی و دانشیار دانشگاه قم درباره «اسلام و زنان: رویکردهای سنتی و نواندیشانه» ، عضو هیئت علمی و دانشیار دانشگاه قم و حجت‌الاسلام محمدهادی مفتح دانشیار دانشگاه قم و مدیر مرکز اسلامی هامبورگ درباره «مردم‌سالاری و رضایت مردم در فلسفه سیاسی اسلام» و دکتر«یونس نوربخش» عضو هیئت علمی و دانشیار دانشگاه تهران درباره«‌اسلام، مدرنیته و اندیشه توسعه: تحلیل رویکردهای متفکران شیعه» سخنرانی می کنند.

 

علاقه مندان برای شرکت در این سمینار باید از طریق واتس‌اپ با شماره «۰۴۰۲۲۹۴۸۶۲۶» یا ایمیل info@islamische-akademie.de  ثبت نام کرد. مهلت ثبت نام تا پنجشنبه 9 تیر1401 مطابق با 30 ژوئن 2022 میلادی است.

شرکت در این سمینار همراه با اعطای مدرک و فقط با ثبت نام ممکن است. هزینه شرکت در دوره با پذیرایی صبح، ناهار و عصرانه ۲۰ یورو است.

طلاب حوزه علمیه هامبورگ و دانشجویان در صورت حضور فعال در این سمینار، هزینه دوره به آنان بازگردانده می‌شود.

کد خبر 1189771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha