مراسم گرامیداشت شهدای «هفتم تیر» در ایلام برگزار می شود

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام از برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و بزرگداشت شهدای «هفتم تیر» در مرکز این استان خبر داد.

حجت الاسلام « علی چراغی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، با گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفایش، اظهار کرد:  در هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی برنامه های متنوع فرهنگی و هنری برگزار می شود.

 

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام تصریح کرد:  مراسم استانی گرامیداشت شهدای «هفتم تیر» روز سه شنبه ساعت ۱۰ صبح در محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهر ایلام با حضور اقشار مردم ولایتمدار ایلام برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه سخنران این مراسم، سردار « جمال شاکرمی» فرماندهی  سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام است، گفت:  امیدوارم مردم ولایتمدار در این مراسم در جهت گرامیداشت یاد و نام خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای هفت تیر حضور پرشور و گسترده ای را داشته باشند.

 

حجت الاسلام چراغی پور تصریح کرد: همچنین در تمامی مراکز شهرستانهای استان مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر در محل مصلی های نماز جمعه با شکوه تمام برگزار خواهد شد،
 

 

وی تصریح کرد: هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی از ۶ تا ۱۲ تیر ماه نامگذاری شده که برنامه های ویژه ای هم در این ایام برنامه ریزی شده که انشاالله در این ایام برگزار خواهد شد.

کد خبر 1189881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha