دغدغه های آب کشاورزی هر چه سریع تر حل شود

عباسی با بیان اینکه فرمانداران هر شهرستان با افرادی که با بیان دریچه های آبیاری مشکل ایجاد کرده اند برخورد جدی کنند گفت: دغدغه های آب کشاورزی هر چه سریع تر شناسایی و حل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «اسدالله عباسی » امروز( یکشنبه ۵ تیر ) در جلسه شورای حفاظت از منابع آب گیلان اظهار کرد: گیلان دارای منابع آبی غنی است که نیازمند مدیریت مدون است.



استاندار گیلان با بیان اینکه تقسیم بندی آب بایستی بر اساس منابع آبی و ظرفیت های موجود انجام شود گفت: فرمانداران هر شهرستان باید با شناسايي کسانی‌ که با بستن دریچه‌های آبیاری در مناطق مختلف مشکلاتی را برای دیگر کشاورزان ایجاد می‌کنند، شناسایی و برخورد کنند.



عباسی با تاکید براینکه دغدغه‌های کشاورزان در حوزه آب کشاورزی هر چه سریع تر رفع شود اذعان کرد: کمک گرفتن از آب سفره‌های زیرزمینی یکی از راه‌حل‌ها برای برطرف کردن مشکلات آبی کشاورزان است که از این ظرفیت می توان در بحران ها بهره گرفت.



وی اضافه کرد: از ژنراتورها و سایر تجهیزات و امکانات می‌توان در جهت تامین آب کشاورزان استفاده کرد.




عباسی خاطر نشان کرد: کمک گرفتن از بخش خصوصی یکی دیگر از راه‌حل‌ها است البته از آن دسته از ماشین‌آلات شهرداری‌ها که قابلیت آبیاری دارند هم می‌توان استفاده کرد.

کد خبر 1189912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha