لزوم تجهیز ایست و بازرسی مرصاد در سریع ترین زمان ممکن/تاکید بر ورود استاندار به ساماندهی این محور

بازرس کل استان کرمان گفت: با توجه مشکلات موجود در ایست و بازرسی مرصاد ناشی از معطلی طولانی مدت خودروها در زمان عبور و مرور از این مسیر، لازم است دستگاه های مربوطه به نقش خود در تجهیز این ایست و بازرسی به تجهیزات و امکانات روز عمل کنند‌.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری؛ احمد آبیار در حاشیه بازدید از پیش تعیین نشده از ایست و بازرسی مرصاد(در نزدیکی شهر راین) افزود: طبق دستور ریاست کل دادگستری استان، اعضای شورای حقوق شهروندی در محل پاسگاه مرصاد حضور یافتند و وضعیت عبور و مرور و معطلی مردم را از نزدیک مورد بررسی قرار دادند.

 

 


بازرس کل استان کرمان خاطرنشان کرد: امکانات نیروهای انتظامی در این ایست و بازرسی، بسیار محدود ارزیابی شد و با توجه به حجم خودروهای عبوری و اهمیت این ایست و بازرسی، باید اقدامات لازم برای تجهیز آن در سریع ترین زمان ممکن انجام شود زیرا براساس ارزیابی های انجام شده، در برخی موارد خودروها تا یکساعت نیز در این محور معطل می شوند.

 

 


وی یادآور شد: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر نیز باید به نقش خود در این حوزه عمل نموده و نسبت به تامین تجهیزات و توسعه زیرساخت های مربوطه اقدام کند تا با بهبود وضعیت عبور و مرور در این مسیر، از حقوق مردم صیانت شود.

 

 


آبیار، ورود استاندار کرمان به موضوع ساماندهی ایست و بازرسی مرصاد را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: باید از نیروی انتظامی در مسیر اجرای ماموریت های آن حمایت لازم صورت گیرد.

کد خبر 1189917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha