آموزش و نظارت بر پایه دانش و پژوهش موجب شکوفایی فرهنگ و هنر می شود

خوش‌ اقبال گفت: آموزش و نظارت بر پایه دانش و پژوهش موجب پیشرفت، بالندگی و شکوفایی فرهنگ و هنر می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «غلامرضا خوش‌ اقبال»، امروز (یکشنبه 5 تیر) در نشست با هیئت مدیره انجمن صنفی کانون ‌های آگهی و تبلیغات گفت: آموزش و نظارت بر پایه دانش و پژوهش موجب پیشرفت، بالندگی و شکوفایی فرهنگ و هنر می شود.

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: بدین ترتیب باید در گام های آسیب‌ شناسی، آموزش و نظارت بر پایه دانش و پژوهش، به راهبردهای کوتاه‌ مدت و درازمدت فکر کرد و این راهبردها باید همزمان و با هم‌ اندیشی، همراهی و همکاری باشند.

سید شهاب میرباقری، مدیرگروه امور رسانه، لیلا نماینده، کارشناس کانون‌های آگهی و تبلیغات، عزیز عاملی، علیرضا قائدیان، آقای قنبری، حسن علیزاده عطایی، زارع و مسلم فقیه، اعضای هیئت مدیره انجمن کانون ‌های آگهی و تبلیغات فارس نیز صدور آسان مجوزها را از آسیب‌ ها دانستند و خواستار توجه به چارچوب ‌های قانونی و آموزش ‌های قانون و دانش تبلیغات، پیش از صدور مجوز برای درخواست‌کنندگان شدند.

خاطر نشان می شود، این نشست در راستای آسیب ‌شناسی گرفتاری ‌های پیش روی کانون‌ های آگهی و تبلیغات در تالار گفتگوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با حضور هیئت مدیره کانون ‌های آگهی و تبلیغات برگزار شد.

کد خبر 1189919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha