کودکان در ویژه برنامه های غدیرخم مغفول نمانند/مسئولیت همگانی در حوزه غدیر

حجت الاسلام رشیدیان گفت: برنامه ریزی برای کودکان درجشن های عید غدیرخم مغفول نمانند تا پیام این واقعه به نسل های جدید نیز برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «حسین رشیدیان« در نشست مشترک ستاد غدیر تیران و کرون با مسئولان استانی این ستاد اظهارداشت: برنامه ریزی برای بزرگداشت دهه ولایت و امامت و عید غدیر خم با بکارگیری توان جوانان انجام و نهادهای اداری و واحدهای اقتصادی از این جریان حمایت کنند.

امام جمعه شهرستان تیران و کرون افزود: برنامه ریزی متنوع و جذاب برای کودکان و نوجوانان درجشن های عید غدیرخم مغفول نمانند تا پیام این واقعه به نسل های جدید نیز برسد.

 

وی با بیان اینکه از هنر مثل شعر و نمایش برای انتقال این پیام مهم بهره گرفته شود، تصریح کرد: هنرمندان سهم خود را در این حوزه به خوبی ایفا کنند تا اینکه شاهد رویدادها و جذابیت خاصی در ایام دهه ولایت و امامت باشیم.

حجت الاسلام رشیدیان زیباسازی محیط شهری و همکاری اصناف و مردم در نصب پرچم و بنر در ورودی منزل و مغازه را به ایجاد یک حال و هوای خاص در این ایام مهم دانست و اذعان داشت: ارائه متفاوت خدمات توسط نهادهای دولتی و خدمات رسان به عنوان عیدی و یادگاری موثر است.

 

مسئولیت همگانی در حوزه غدیر

 

وی با اشاره به اینکه انتقال پیام غدیر یک ماموریت مهم برای همه شیعیان تا روز قیامت است، تصریح کرد: این کار را به همدیگر واگذار نکنیم و هر فردی مسئولیت و نقش خود را ایفا کند.

رئیس ستاد غدیر تیران و کرون گفت: متولیان نهادهای فرهنگی با انسجام بخشی به فعالیت ها و ایجاد زمینه مشارکت مردمی بر رونق جشن های دهه ولایت و امامت بیفزایند.

 

وی فعال سازی نقش کانون های مساجد در حوزه غدیرخم را تاکید کرد و گفت: هر شب دهه ولایت و امامت امکان برگزاری جشن در هر محله وجود داشته و کانون های مساجد برای نسل جدید برنامه ریزی داشته باشند.

 

کد خبر 1189944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha