معرفت افزایی و نشاط اجتماعی رویکرد برنامه های عید غدیر است/بهره گیری از فضای مجازی

حجت الاسلام دست افکن گفت: معرفت افزایی و ایجاد نشاط اجتماعی رویکرد برنامه های دهه ولایت و امامت و عید غدیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «اسماعیل دست افکن« در نشست مشترک ستاد غدیر تیران و کرون با مسئولان استانی این ستاد اظهارداشت: برنامه های دهه ولایت و عید غدیر با گذشت زمان پر رونق و فراگیر تر شده که همگان نیز از آن استفاده می کنند.

دبیرستاد اجرایی بنیاد بین المللی غدیر استان اصفهان با بیان اینکه بیش از هزار برنامه در سراسر استان اصفهان با مشارکت مردم و تشکل های فرهنگی، اداری و خدماتی انجام می شود، افزود: همه گروه های سنی و کاری و قشری از این برنامه ها بهره می برند.

وی با اشاره به جشن هایی که برگزار می شود، ادامه داد: مساجد یکی از مهمترین مراکز برگزاری جشن و مسابقات هستند که ستاد غدیر در اهدا بخشی از جوایز با آنان همکاری می کند.

حجت الاسلام دست افکن نصب بنر، پرچم و نورافشانی به این مناسبت را مهم اعلام کرد و یادآورشد: علاوه بر اینکه شهرداری ها و دهیاری ها در این خصوص همکاری دارند، مردم نیز در منزل خود را با نصب پرچم و چراغ حال و هوای خاصی بدهند.

 

وی به گروه های سنی و توجه به نسل جدید اشاره کرد و گفت: کودکان و نوجوانان از برنامه هایی متناسب با سن خود و از بسته های فرهنگی در این حوزه بهره ببرند.

دبیرستاد اجرایی بنیاد بین المللی غدیر استان اصفهان به اطعام در روز عید غدیر و طرح مواسات اشاره کرد و اذعان داشت: اطهام در روز عید غدیرخم توصیه شده که بسیاری از این خیرین در این حوزه وارد شده اند و پخت و توزیع نان هم انجام می شود.

 

وی یادآورشد: تهیه تجهیزیه و اختصاص به زوج های در آستانه ازدواج نیز در طول دهه ولایت و امام با محوریت نهادهای حمایتی و خیریه ها انجام می شود.

حجت الاسلام دست افکن به بهره گیری از فضای مجازی برای انتقال پیام غدیر خم و تولید محتوا در این بستر اشاره کرد و گفت: افراد صاحب نظر و کارشناس در حوزه مسائل دینی، جوانان و هنرمندان برای تولید محتوای خوب وارد شوند.

کد خبر 1189959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha