نشست شورای پدافند غیرعامل شهرستان پیشوا برگزار شد

نشست شورای پدافند غیرعامل شهرستان پیشوا با حضور مسئولان برگزار و احکام مسئولان کارگروه های تخصصی هفت گانه به اعضای این کارگروه ها اعطا شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، نشست شورای پدافند غیرعامل شهرستان پیشوا به ریاست فرماندار و با حضور فرمانده انتظامی، معاونین فرماندار، بخشداران و سایر اعضا برگزار شد.

 

در این جلسه ضمن ارائه گزارش دستگاه‌ها در خصوص‌ اقدامات صورت گرفته در حوزه پدافند غیرعامل، احکام مسئولان کارگروه‌های تخصصی هفت‌گانه به آنها اعطا شد.

 

ابراهیم تاجیک‌نوری فرماندار شهرستان پیشوا در این جلسه گفت:  آمادگی و درک درست از پدافند غیرعامل موجب کاهش خسارات، آسیب‌ها و هزینه‌ها و عدم آمادگی در این حوزه باعث غافلگیری می‌شود‌.

 

وی افزود: مشارکت مردم لازمه تحقق اهداف پدافند غیرعامل است و در این زمینه باید با ارائه آموزش‌های لازم، فرهنگ‌سازی و‌ ایجاد آمادگی کرد.

 

فرماندار پیشوا ضمن اشاره به ابعاد گوناگون ضروریات پدافند عامل در کشور بیان داشت: پدافند غیرعامل تمام شئون زندگی فردی و اجتماعی را در بر‌می‌گیرد و بنا بر تاکیدات رهبر معظم انقلاب، پدافند غیرعامل باید کاملاً هوشیار و جدی باشد و به‌صورت علمی، دقیق، به‌روز و همه‌جانبه، عمل و با هرگونه نفوذ مقابله کند.

کد خبر 1190025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha