دستگاه قضاء عملکرد مطلوب و رضایت بخش خوبی داشته است

شهردار شیروان گفت: دستگاه قضاء همیشه عملکرد مطلوب و رضایت بخش خوبی داشته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیروان؛ «عین الله احمدی» امروز به مناسبت هفته قوه قضاییه در دیدار با رییس دادگستری شیروان به تأکید رئیس قوه قضائیه به همراهی و تعامل دستگاه قضایی با سایر دستگاه ها اشاره و بیان کرد: تعامل دستگاه های مختلف با یکدیگر موجب رفع مشکلات موجود و انجام هرچه بهتر ماموریت های دستگاه ها و در نتیجه باعث جلب رضایت و اعتماد مردم خواهد شد.

 

شهردار شیروان از زحمات این‌ نهاد به خاطر ایجاد امنیت در شهرستان تقدیر و تشکر کرد و گفت: این امنیتی که الان در حال حاضر داریم را مدیون زحمات شما عزیزان هستیم که نشان دهنده تدبیر حوزه قضا و کارکنان آن است.

 

رییس دادگستری شیروان هم عنوان کرد: مدیریت شهری شهرداری در این برهه از زمان، واقعا خوب کار می کند و این را می شود از میزان رضایت مندی شهروندان مشاهده کرد.

 

«امید میلانلویی» تصریح کرد: شهرداری شیروان نیروهای کاملا متخصصی در حوزه شهرداری دارد و ملاقات های مردمی هفتگی یکی از تصمیمات خوب و به جای شهرداری شیروان بود که همیشه رصد می شود و باعث شده خیلی از مشکلات شهروندان سریعا برطرف شود.

 

وی اضافه کرد: امید است این پیگیری ها و رفع دغدغه های شهری مردم کماکان ادامه داشته باشد تا شاهد هیچ گلایه و نارضایتمندی توسط شهروندان نباشیم.

کد خبر 1190036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha