قوه قضائیه پناهگاه مردم است

حجت‌الاسلام مهدوی گفت: قوه قضائیه باید بتواند نسبت به وظایفی که دارد جامه عمل بپوشاند چرا که پناهگاه مردم و دستگاهی حیاتی و نجات‌بخش برای جامعه است.

«حجت‌الاسلام سید ولی‌الله مهدوی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و شهدای گرانقدر حادثه هفتم تیر اظهار کرد: هفتم تیر در تاریخ ایران اسلامی ماندگار ماند و به پاس تلاش‌ها و مجاهدت‌های شهید بهشتی که معمار اصلی قانون اساسی و اولین رئیس قوه قضائیه پس از پیروزی انقلاب اسلامی بود، به عنوان هفته قوه قضائیه در تقویم ثبت شده است.

 

استاد حوزه‌های علمیه خوزستان افزود: شهید بهشتی انسانی صاحب فکر و اراده قوی، منضبط، با نشاط، اهل تلاش و کوشش بود و به عنوان نعمت بزرگی برای انقلاب اسلامی به حساب می‌آمد.

 

وی ضمن تبریک هفته قوه قضائیه اذعان کرد: قوه قضائیه باید بتواند نسبت به وظایفی که دارد جامه عمل بپوشاند چرا که پناهگاه مردم و دستگاهی حیاتی و نجات‌بخش برای جامعه است.

 

حجت‌الاسلام مهدوی تصریح کرد: اگر قوه قضائیه بتواند تراز انقلاب اسلامی باشد، مردم در سایه عدالت این قوه احساس آسایش و امنیت خواهند داشت.

 

وی خاطر نشان کرد: قوه قضائیه باید وظایف مهمی که بر عهده دارد را به خوبی انجام دهد و ورود جدی در بخش‌های مختلف از جمله نظارتی، مبارزه با جرائم عمومی، فساد اداری و اقتصادی و مبارزه با گلوگاه‌های فساد داشته باشد.

 

کد خبر 1190037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha