فعالیت۱۲ تیم نظارتی عفاف و حجاب در استان سمنان

هاشمی از فعال شدن ۱۲ تیم نظارتی به منظور بازدید و نظارت بر بحث رعایت عفاف و حجاب در سطح ادارات استان سمنان خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، سید «محمد رضا هاشمی» در نشست شورای اداری استان سمنان با اشاره به رضایت از توجه به نماز و ارزش‌های دینی در دستگاه‌های اجرایی استان سمنان گفت: ۱۲ تیم نظارتی برای نظارت بر رعایت عفاف و حجاب در ادارات این استان با رویکرد اقناعی فعال شد.

 

استاندار سمنان با تأکید براینکه تمامی امور باید دارای پیوست فرهنگی باشد تا بتوانیم به موفقیت‌های مطلوب دست یابیم ادامه داد: در بحث جذب اعتبارات در استان سمنان، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی باید در مهلت تعیین شده اقدامات لازم را به کار گیرند و کوتاهی در این حوزه به هیچ عنوان قابل قبول و پذیرفتنی نیست.

 

وی مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان سمنان را ارزشمند توصیف کرد و با بیان اینکه اعتبارات بسیار خوبی برای رونق اقتصاد و تولید این استان از طریق اعطای تسهیلات در این سفر مصوب شد از بانک‌های استان سمنان خواست تا برای جذب منابع لازم پرداخت تسهیلات به فعالان تولیدی و اقتصادی این استان از محل مصوبات این سفر اقدام کنند.

 

هاشمی تصریح کرد: در بحث دامدار کارت و تسهیلات حمایتی دامداران و مرغداران استان سمنان ویژه اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، تاکنون به ارزش بیش از ۲۳۲ میلیارد تومان به متقاضیان پرداخت شده است.

 

استاندار سمنان بر لزوم حضور میدانی مدیران این استان در بین مردم برای حل مشکلات و مسائل آنان تاکید کرد و افزود:تمامی مدیران و مسئولان استان باید خود را خدمتگزار و نوکر مردم بدانند.

 

در ادامه حجت‌الاسلام« مرتضی مطیعی»شهید بهشتی را یک الگوی مناسب خدمت به مردم دانست وگفت:استمرار و نظم و انضباط در پیگیری امور مردم یکی از ویژگی‌های بارز آیت‌الله بهشتی بود.

 

نماینده ولی فقیه دراستان سمنان با اشاره به استقامت شهید بهشتی در پیگیری امور مردم اظهار کرد: ادامه راه شهید بهشتی آرزوی همه ماست و امید آنکه بتوانیم در این مسیر قدم برداریم.

 

«محمد جعفر عبدالهی» نیز در این نشست مردم را ارزیابان خوبی برای عمل، رفتار و کردار حاکمان عنوان کردوافزود: این ارزیابی می‌تواند منشأ اثر باشد.

 

رئیس کل دادگستری استان سمنان با بیان اینکه دستگاه قضائی در راستای امر شفافیت به دنبال این است تا خود را به بوته نقد و تضارب آرا مردم قرار دهد اضافه کرد،: در این مهم در فاز اول برای حقوقدانان و قضات، این امر اجرایی شده است.

 

به گفته وی پاسخ مثبت به مطالبات و خواسته‌های مردم اصل مهم در حکومت اسلامی است.

 

همچنین در این نشست پیرامون اهتمام جدی مسئولان استانی در جذب اعتبارات،لزوم اهتمام دستگاه‌های اجرایی این استان برای اجرای هرچه بهتر جشنواره «فجر تا فجر»، برنامه‌ریزی برای کاهش تقاضای مواد مخدر در راستای ریشه‌کنی این بلای خانمان‌سوز تاکید شد.

کد خبر 1190053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha