طرح اوقات فراغت تابستانی جمعیت هلال احمر در قالب «شوق رویش» برگزار خواهد شد

ضربی گفت: طرح اوقات فراغت تابستانی در قالب «شوق رویش» همزمان با سراسر کشور توسط این جمعیت در استان اردبیل برگزار می شود.

«عزت اله ضربی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طرح اوقات فراغت تابستانی در قالب «شوق رویش» همزمان با سراسر کشور توسط این جمعیت در استان اردبیل برگزار می شود.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه این طرح با هدف ترویج و توسعه فرهنگ مهارت آموزی، کارآفرینی و توانمندسازی اجرا می شود، تصریح کرد: طرح «شوق رویش» بستری برای مشارکت اعضا در عرصه فعالیت های فرهنگی- اجتماعی، بشردوستانه و عام المنفعه است.

 

وی با اشاره به اینکه اجرای بیست و نهمین طرح غنی سازی اوقات و فراغت نوجوانان و جوانان با شعار «جوانی- فراغت - پویایی» از اول تیر ماه تا ۳۰ شهریور برگزار می شود، افزود: این کار در راستای بیانیه سرنوشت ساز گام دوم انقلاب اسلامی در خصوص مسائل مختلف جوانان انجام می شود.

 

این مقام مسئول بیان کرد: این طرح را با فعال کردن کانون های هلال احمر و با رویکرد آگاه سازی، توانمندسازی و افزایش نشاط اجتماعی در پایگاه های فرهنگی و آموزشی و مراکز امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اجرا می شود.

 

ضربی اظهار داشت: حضور نوجوانان و جوانان در این پایگاه ها، زمینه مناسبی را برای مشارکت آن ها در عرصه فعالیت های فرهنگی _ اجتماعی، عام المنفعه و بشردوستانه فراهم می کند.

کد خبر 1190056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha