۳ هزار پرونده در شعب تعزیرات خراسان جنوبی مختومه شد

حسن پور گفت: در سه ماهه نخست امسال سه هزار و ۱۷۱ پرونده در شعب تعزیراتی خراسان جنوبی مختومه شد.

«حسین حسن‌پور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، اظهر کرد: از ابتدای سال تاکنون در بخش کالا و خدمات یک هزار و 595 پرونده وارد شعب تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی شده است.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی با بیان اینکه در سه ماهه نخست امسال یک هزار و 574 پرونده در بخش کالا و خدمات مختومه شده است، گفت: متخلفان این بخش به پرداخت 52 میلیارد و 842 میلیون و 922 هزار ریال محکوم شده اند.

 

حسن پور با اشاره به تحقق 98.7 درصدی عملکرد حوزه کالا و خدمات، تصریح کرد: درج نکردن قیمت و ارایه ندادن فاکتور بیشترین میزان تخلفات را به خود اختصاص داد.

 

وی افزود: در بخش قاچاق کالا و ارز نیز یک هزار و 471 پرونده وارد شعب تعزیرات حکومتی استان شده است و یک هزار و 417 پرونده نیز مختومه شده است.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی با بیان اینکه تاکنون 96.3 درصد برنامه در بخش قاچاق کالا و ارز محقق شده است، گفت: متخلفان این بخش به پرداخت 495 میلیارد و 123 میلیون و 506 هزار ریال محکوم شده اند.

 

حسن پور با اشاره به تحقق برنامه 95.70 درصدی عملکرد در حوزه بهداشت، دارو و درمان، گفت: در این بخش 188 پرونده تخلف وارد شعب تعزیرات حکومتی شده است که 180 پرونده مختومه شده است.

 

وی تصریح کرد: همچنین از ابتدای اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها تاکنون هزار و ۵۸۵ پرونده وارد شعب تعزیراتی استان شد و هزار و ۷۱۷ پرونده مختومه شده است.

کد خبر 1190061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha