محسنی اژه ای کارهای بسیار مهم و قدم های قابل تحسینی در قوه قضاییه برداشته است

نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اشاره به عملکرد محسنی اژه ای در قوه قضاییه گفت: آقای اژه ای کارهای بسیار مهم و قدم های قابل تحسینی در قوه قضاییه برداشته است.

حجت الاسلام سید محمد موحد در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به هفته قوه قضاییه گفت: قوه قضاییه در جمهوری اسلامی گام های بلند و مهمی را برای اینکه بخواهد قوه قضاییه جمهوری اسلامی شود، برداشته است. در دوران روسای قوه قضاییه چه در دوران ریاست شخصیت های بزرگی چون مرحوم آیت الله یزدی و شاهرودی و همچنین آیت الله لاریجانی و رییسی گام هایی برای تحول در حوزه قضایی برداشته شده است.

 

نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در دوران آقای محسنی اژه ای کارهای بسیار مهم و قدم های قابل تحسینی برداشته شد، شاید الان نتوان گفت که عملکرد وی آثارش در جامعه مشهود است ولی بنده به عنوان فردی که قوه قضاییه بودم و این دستگاه را می شناسم و معتقدم که جناب اژه ای از توان و اقتدار لازم برای ایجاد تحول قابل قبول در قوه قضاییه برخوردار است.

 

وی ادامه داد: آقای اژه ای با دقت، توان و درایت تمام و تدبیر سعی می کند که قوه قضاییه را به سمت و سویی که رهبری طبق ابلاغی برای ایشان صادر کردند، حرکت دهند و رضایت ولی امر مسلمین را جلب کنند که این مهم رضایت نظام و مردم است.

 

نماینده کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید ما نیز در مجلس این فضا را برای وی فراهم کنیم که دیدگاه های بسیار ارزشمند بلند، دقیق و مهمی که دارند را اجرایی کنند چرا که تمام سعی اش این است که این قوه در طراز قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران باشد.

 

 

کد خبر 1190094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha