بیش از یک میلیون نفرساعت آموزش مهارتی در آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد مازندران برگزارشد

درویشی گفت: در سه ماهه اول سال جاری آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد استان مازندران یک میلیون و ۷۲۷هزار و ۵۴۰ نفر ساعت آموزش مهارتی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سید حسین درویشی» امروز(۳۱اردیبهشت) در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به برگزاری دوره های آموزش مهارتی در آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد استان مازندران، اظهار کرد:در سه ماهه اول سال جاری به همت آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد استان مازندران ۲هزار و ۷۶۳ دوره آموزشي براي علامندان به فراگيري مهارت برگزار شده است.

 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران درخصوص این میزان دوره آموزشی تصریح کرد: این آموزشگاه ها با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی، به صورت حضوري یک میلیون و ۷۲۷هزار و ۵۴۰ نفر ساعت آموزش مهارتی ارائه کردند.


 

وی ادامه داد:  2234 دوره ایز این میزان مربوط به رشته هاي مرتبط با خدمات، 349 دوره مربوط به رشته هاي مرتبط با صنعت، 20 دوره مربوط به رشته هاي مرتبط با كشاورزي و 160 دوره مربوط به رشته هاي مرتبط با فرهنگ و هنر بود .  

 

 

درویشی تعداد آموزشگاه های آزاد را 1495 موسسه اعلام و اضافه کرد: با توجه به شعار سال 1401 مبنی بر مانع زدایی ها ، این اداره کل اقدام به صدور مجوز تاسیس در مدت زمانی سه روزه نمود که تعداد آموزشگاه های آزاد سه ماهه سالجاری نسبت به بازه زمانی سال گذشته بیش از دو برابر شده است.

 


وی تعداد آموزش دیدگان در رشته های فن آورانه را 913 نفر اعلام کرد و گفت: در سه ماهه اول سال 1401 مجوز اجرای 26 رشته جدید برای آموزش مخاطبین در آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد صادر شد.

کد خبر 1190115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha