تجهیز ۵ واحدآموزشی برای اسکان تابستانی فرهنگیان در فومن

بیتا از تعیین و تجهیز پنج وتحد آموزشی فومن برای اسکان فرهنگیان در ایام تعطیلات تابستان امسال خبر داد.

«ایوب بیتا» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن اظهار کرد: پنج واحدآموزشی برای اسکان فرهنگیان در تابستان سال 1401 آماده و تجهیز شده است.

 

مدیر آموزش و پرورش فومن افزود: 20 کلاس برای اسکان در تابستان تجهیز شده است که قطعا به این تعداد اتاق و مدارس برای اسکان فرهنگیان اضافه می‌شود.

 

وی با بیان اینکه اسکان فرهنگیان از اول تیرماه آغاز شده و تا 15 شهریور ادامه دارد گفت: مدارسی که دارای امکانات ویژه ای هستند برای اسکان در نظر گرفته شده و با همکاری حوزه ستادی، مدارس در حال تجهیز هستند.

 

بیتا تصریح کرد: به دلیل جاذبه‌های گردشگری شهرستان و با توجه به اینکه مسافران زیادی به فومن سفر می‌کنند، در تلاش هستیم با کمک دستگاه‌های اجرایی، فضایی مطلوب برای مهمانان عزیز که به شهرستان سفر می کنند، فراهم کنیم.

 

مدیر آموزش و پرورش فومن جلب رضایت مسافران فرهنگی را مهم‌ترین هدف عوامل اجرایی ستاد اسکان در سطح شهرستان‌ عنوان و خاطرنشان کرد: به همین جهت آموزش و پرورش فومن در راستای تکریم منزلت جامعه فرهنگیان، از تمام ظرفیت‌ها برای ارایه خدمات بهتر از جمله ارتقای مسایل بهداشتی و نظافتی در اسکان‌ها استفاده می‌کند.

 

کد خبر 1190143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha