مردم فهیم مازندران بدانند برخورد قاطع سپاه کربلا در انتظار متخلفین است

سردار مسلمی از کشف و ضبط ۱۵میلیارد تومان کالاق قاچاق و ممنوعه خبر داد و گفت: به ملت شریف ایران اسلامی به ویژه مردم فهیم مازندران این اطمینان خاطر را می دهیم برخورد قاطع سپاه کربلا در انتظار متخلفین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،‌ سردار «سیاوش مسلمی» امروز(۶تیر) در حاشیه نمایش بخشی از سلاح ها و مشروبات الکی کشف شده از باند بین المللي و سازمان یافته قاچاق کالا اظهار کرد: در سایه رصدهای هوشمندانه که توسط سازمان اطلاعات سپاه در استان  صورت گرفته منجر به شناسایی و متلاشی کردن شبکه سازمان یافته و بین المللی قاچاق سلاح و مشروبات الکلی خارجی در شهرستان بابل شده است.

 

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: به همت و تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در سپاه کربلای استان مازندران و همچنین اشراف اطلاعاتی که به برکت پایگاه های مقاومت بسیج در استان شکل گرفت در یک عملیات مقادیر زیادی  مشروبات الکلی خارجی وداخلی کشف و ضبط شد.

 

سردار مسلمی یادآروشد: در این عملیات ۱۱نفر دستگیر و بیش از ده هزار بطری از انواع مشروبات  الکلی خارجی ،‌۱۸هزار لیتر مشروبات الکلی دست ساز داخلی ،۲۷ قبضه سلاح شکاری و جنگی،تعدادی آلات و ادوات جرم  و ۶خودروی حامل کالاهای ممنوعه به ارزش ۱۵ میلیارد تومان از این باند کشف و ضبط شد.

 

وی اذعان کرد: به ملت شریف ایران اسلامی  به ویژه مردم فهیم مازندران این اطمینان خاطر را می دهیم که به برکت نیروهای جهادی، مومن و انقلابی که در مجموعه سپاه ، مجموعه سازمان اطلاعات سپاه و هوشیاری مردم هر اقدام و عنوانی که خلاف قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران باشد شناسایی و با افراد متخلف برخورد قانونی و جدی می شود.

کد خبر 1190161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha