انعقاد تفاهم نامه همکاری میان کانون پرورش فکری فارس و آموزش و پرورش با حضور وزیر آموزش و پرورش

کامرانی گفت: تفاهم ‌نامه همکاری مشترک میان کانون پرورش فکری فارس و آموزش و پرورش با حضور وزیر آموزش و پرورش در شیراز منعقد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعیدرضا کامرانی»، امروز (دوشنبه 6 تیر) از انعقاد تفاهم ‌نامه همکاری مشترک میان کانون پرورش فکری فارس و آموزش و پرورش خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: با انعقاد این تفاهم نامه شاهد همکاری بیشتر این 2 نهاد خواهیم بود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس افزود: این تفاهم نامه با حضور وزیر آموزش و پرورش در شیراز منعقد شده است و استاندار فارس، نمایندگان مردم شیراز و داراب و فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی و مدیران کل دستگاه ‌های اجرایی نیز در مراسم انعقاد آن حضور داشتند.

وی اضافه کرد: هدف از انعقاد تفاهم نامه مشترک، گسترش دامنه پوشش فعالیت ‌های فرهنگی مناسب و مشارکت و بهره ‌گیری بهینه از امکانات و توانایی ‌های موجود در حوزه کودکان و نوجوانان بوده است.

کامرانی اعلام کرد: ترسیم چارچوب و تنظیم شیوه ‌ها و زمینه ‌های همکاری مشترک در حوزه‌ فعالیت‌ های فرهنگی، هنری، ادبی، کتاب، کتاب‌ خوانی و ترویج فرهنگ مطالعه به ویژه با تسهیل دسترسی کودکان و نوجوانان، معلمان و خانواده‌ ها به کتاب و محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری فارس و فراهم کردن امکانات عرضه این محصولات در مدارس از موضوعات این تفاهم نامه است.

کد خبر 1190177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha