حمایت از تولید تنها در لفظ و قانون باعث کاهش واردات نمی شود

حسینی گفت: اگر می خواهیم در کشور واردات نداشته باشیم نباید حمایت از تولید تنها در لفظ و قانون باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «محمد حسینی» در آیین تکریم و معارفه مدیرکل دامپزشکی استان قزوین که امروز (دوشنبه ۶ تیر) در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی قزوین برگزار شد، بیان کرد: فعالان در دامپزپشکی سربازان گمنام در عرصه سلامت و امنیت غذایی در کشور هستند و اگر امروز غذایی را بر سر سفرها می بینیم برای تلاش این عزیزان است

 

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور ادامه داد: یکی از اقداماتی که در سال جاری انجام شد طرح تشدید نظارت در ماه رمضان و ایام نوروز بود که در سراسر کشور با همه مشکلات و امکانات کم انجام شد و با کمک دوستان، در ایام نوروز مشکلی در توزیع مرغ وجود نداشت و اگر مشکلی هم بود به حداقل رسید.

 

وی اضافه کرد: در رابطه با برنامه هفتم توسعه، سند تحول یا سند دولت اعلام شد و ما وظیفه داریم در برنامه هفتم توسعه اقداماتی را داشته باشیم و شرایطی فراهم کنیم همکاران به رسالت خود برسند و در این حوزه یکی از مسائل مورد تأکید مقام معظم رهبری در خصوص تأمین کالاهای اساسی است که در این خصوص باید بکوشیم.

 

حسینی اعلام کرد: اگر امروز دولت وارد جراحی اقتصادی می شود زیرا شرایط کشور ایجاب کرده و ضرورت آن لازم بوده است.

 

وی با اشاره به ضرورت حمایت از تولید اظهار کرد: امروز تولیدکننده ما نیاز به سرمایه در گردش دارد و بانک ها ملزم هستند این سرمایه در گردش برای تولیدکننده و تشکل ها را فراهم کنند.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور اعلام کرد: اگر می خواهیم در  کشور واردات نداشته باشیم نباید حمایت از تولید در لفظ  و قانون باشد.

 

وی در ادامه توضیح داد: در بحث تأمین واکسن های مورد نیاز تشکیل جهاد دامپزشکی با همکاری سپاه و نهاد بسیج صورت گرفته است و یکی از کارها در بحث تب کریمه کنگو که باید مورد توجه قرار گیرد این است که از کشتار غیرمجاز جلوگیری شود.

 

حسینی در ادامه با اشاره به سیاست دولت در مبارزه با فساد گفت: مسئله فساد مردم را آزار می دهد؛ اگر مدیرکلی را منصوب کرده و حتی با وجود گذشت کمتر از یک روز و فساد و چنین مواردی در عملکرد او دیده شود فردا عزل می شود بنابراین با توجه به اینکه با مردم و تشکل های بخش خصوصی سروکار دارید با تمام قدرت و وجان کار کرده تا یک سازمان بدون ظن و گمان را داشته باشیم.

 

وی یادآور شد: ما خود را خدمتگزار مردم می دانیم ارباب رجوع نباید پشت درب های شما بماند اگر کسی مراجعه می کند وظیفه ماست با او با روی خوش برخورد کنیم.  

 

گفتنی است در این مراسم از «حمید زینالی» تقدیر و «مهدی جلوخانی» به عنوان مدیرکل دامپزشکی استان قزوین معرفی شد.

کد خبر 1190205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha