تنها راه مقابله با استعمار شکل‌گیری جریان مردمی مدافع حق در جهان است

قاضی زاده هاشمی تنها راه مقابله با استعمار را شکل‌گیری جریان مردمی مدافع حق در جهان دانست و گفت: آمریکا به دنبال ایجاد یک شبکه سطله جهانی است،

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «امیرحسین قاضی زاده هاشمی» امروز(دوشنبه، ۶ تیر) در مراسم استانی گرامیداست یاد و خاطره شهید بهشتی و ۷۲ کبوتر خونین بال در مصلی رشت با اشاره به جنایت‌ها و ترورهای استکبار جهانی علیه ایران اسلامی گفت: استکبار در طول ۴۴ سال پیروزی انقلاب همواره با توطئه‌های مختلف درصدد انزوای ایران اسلامی برآمده و با ترور رهبری، شهید دکتر بهشتی به دنبال تضعیف این نظام بوده است که شکست خورده است.

 

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه آمریکایی‌ها از هیچ روشی برای صدمه زدن به ایران اسلامی دریغ نکردند تصریح کرد: تمام این ترورها برای عدم برپایی حکومت جمهوری اسلامی بوده که همچنان ادامه دارد و باید چرایی این حوادث برای مردم بازگو شود.

 

وی ادامه داد: با تمام این توطئه‌ها و تحریم‌ها توسط استکبار به ویژه آمریکا، ایران اسلامی همواره دست دوستی به سوی کشورهای آرادی‌خواه دراز کرده است.

 

قاضی زاده هاشمی با اشاره به بهره‌گیری دشمن از رسانه‌ها جهت تخریب چهره ایران اسلامی اذعان کرد: رسانه‌های معاند به دنبال وارورنه جلوه دادن تاریخ هستند تا چهره‌ای خشن و بی‌منطق از ایران اسلامی را برای دنیا به نمایش بگذارند و از هر روشی برای این کار استفاده می کنند زیرا عزت و بزرگی ملت ایران آنان را به خشم آورده است.

 

وی اعتقاد به خدا و پیروی از اهل بیت(ع) را عامل اقتدار و عزت ایران اسلامی خواند و بیان داشت:  منطق زورگویان منطق فرعون است و ملت ایران با ایمان و توکل به خدا در برابر زورگویان و فرعونیان عالم ایستاده و مقاومت در برابر ظلم را سرلوحه خود قرار داده است.

 

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه آمریکا وقاحت را به حد اعلی رسانده و هر جرم و جنایتی را مرتکب می‌شود اما ایران را از طبیعی‌ترین حق خود در برخورداری از انرژی هسته‌ای محروم می‌کند اظهارکرد: آمریکا در ظاهر حقوق بشر را رعایت می‌کند اما طرفدار و حامی بزرگترین ناقض حقوق بشر، اسرائیل کودک کش است و به دروغ ایران را متهم به تضییع حقوق زنان وکودکان می‌خواند.

 

وی در ادامه به اشاره به استعمار جدید که استعمار حقوقی بین المللی است متذکرشد: سازمان ملل مستعمره حقوقی استکبار بوده و در شکل هایی چون آزانس بین المللی اتمی، اف ای تی اف بروز پیدا می‌کند و تنها راه مقابله با آن شکل‌گیری جریان مردمی مدافع حق در جهان است.

 

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه آمریکا به دنبال ایجاد یک شبکه سطله جهانی است، به خیانت داخلی‌ها و نفوذی‌ها علیه ملت ایران اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: برخی‌ها با تغییر باورها و ارزش‌ها همگام با دشمن شده اند اما همگان بدانند که پیروزی ایران اسلامی حتمی است.

 

گفتنی است، حضور در مراسم یادواره شهید خوش سیرت در آستانه اشرفیه از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه معاون رئیس‌جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به استان گیلان است.

کد خبر 1190212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha