خبرنگاران لرستانی پایش می شوند

احمدی با اشاره به اهمیت پایش خبرنگاران، گفت: خبرنگاران استان توسط خانه مطبوعات تا ۱۰ روز آینده ساماندهی می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «منصور احمدی» امروز(6 تیر) در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه استان، اظهار داشت: اصحاب رسانه به عنوان  اچشم بینا و گوش شنوای جامعه هستند.

 

وی با اشاره به اهمیت ساماندهی خانه مطبوعات، افزود: خانه مطبوعات به عنوان سنگر، محور و جبهه برای خبرنگاران محسوب می‌شود.

 

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی لرستان با اشاره به وضعیت خانه مطبوعات استان، افزود: خواهان حفظ این خانه هستیم اما باید شرایط را برای فعالیت رعایت کنند.

 

وی همچنین از پایش خبرنگاران استان خبرداد و اذعان داشت: پایش خبرنگاران لرستان تا ۱۰ روز آینده الزامی است و همچنین برگزاری مجمع به صورت منظم و معقول حق قانونی خانه مطبوعات می‌باشد.

 

احمدی بیان کرد: داشتن برنامه عملیاتی تا پایان ۶ ماه عمر قانونی خانه مطبوعات الزامی بوده و برگزاری کلاس‌های آموزشی، جشنواره‌های مختلف و فراهم نمودن پرداخت تسهیلات باید در دستور کار قرار گیرد.

 

وی ادامه داد: طرح‌های عمرانی اداره کل پیگیری خواهد شد اکنون ۶ طرح در لرستان وجود دارد که ۲ طرح فعال است که اعتبارات سفر اخیر رییس جمهور به لرستان اختصاص یافته است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان اظهار کرد: مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد با فعالیت های مختلف فعال بود که در گذشته به دلیل نداشتن راهکارهای فرهنگی و هنری اکنون در اختیار دانشگاه است و باید توسعه فرهنگی در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 1190241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha