افزایش قیمت ها کوتاه مدت و گذرا خواهد بود/ سابقه فعالیت کانون ریزگردها در البرز طولانی است

صفحه نخست روزنامه های دوشنبه ۶ تیر ماه استان البرز به افزایش قیمت ها کوتاه مدت و گذرا خواهد بود همچنین طولانی بودن سابقه فعالیت کانون ریزگردها در البرز اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، روزنامه های پیام آشنا، سپیدار آنلاین، هوادار، زمان، سپهر ایرانیان در تیترهای نخست خود به مسائل مهم کشور و استان پرداخته اند. 

 

روزنامه صبح ایران زمان که در استان البرز منتشر می شود در تیتر نخست خود به سخنان رئیس جمهوری و انتقاد از اقدامات آمریکا و ناتو در افغانستان پرداخته است، همچنین جنایات شیمیایی مافیای گلوبالیسم در ایران نیز به عنوان یکی از مهمترین موضوعات مورد نظر این روزنامه سراسری است.

 

 

 

روزنامه کثیرالانتشار صبح ایران نیز که در استان البرز منتشر می شود تیتر نخست خود را به افزایش قیمت ها و گذرا بودن آن اختصاص داده است و از طرف دیگر آورده است: دولت با ساماندهی نیروهای شرکتی موافق است. 

 

 

و اما؛ روزنامه پیام سپیدار نیز در تیتر نخست خود از از سابقه فعالیت کانون ریزگردهای البرز و هشدار برای سرقت کابل های برق و افزایش آن خبر داد است همچنین پیش بینی گرمای ۴۰ درجه در استان البرز را مورد توجه قرار داده است. 

 

روزنامه آرمان میهن نیز آورده است واردات کالاهای مشابه داخلی، خیانت به تولید و ملت است، همچنین تلاش مدیریت شهری کرج را برای ایجاد فضایی با نشاط در حاشیه رودخانه کرج را مورد توجه قرار داده است. 

 

  

روزنامه پیام آشنا نیز در تیتر نخست خود از قول مدیرکل زندان های استان البرز به ایجاد اشتغال برای ۱۳۰ زندانی در شهرک صنعتی اشتهارد پرداخته است. 

 

 

 

 

 

کد خبر 1190243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha