مرز خسروی ظرفیت بزرگی برای اشاعه فرهنگ اهل بیت و شناخت مردم نسبت به فرهنگ و مکتب امام حسین است

حجت الاسلام فاطمی نسب، گفت: مرز خسروی ظرفیت بزرگی برای اشاعه فرهنگ اهل بیت و شناخت مردم نسبت به فرهنگ و مکتب امام حسین است و امیدواریم با بازگشایی آن مردم نهایت بهره برداری معنوی را داشته باشند.

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به بازگشایی مرز خسروی در ایام اربعین حسینی،گفت: شهرستان مرزی سرپل ذهاب یکی از شهرستان های است که همچنان در طول سالهای گذشته محل گذر زوار امام حسین بوده و انتظار می رود این توفیق در ایام اربعین نیز هم نصیب مردم کرمانشاه و خصوصا این مناطق باشد.

 

امام جمعه سرپل ذهاب با اشاره به اینکه تاکنون برای بازگشایی مرز خسروی، پیگیری هایی از سوی مسئولان استانی صورت گرفته است،افزود: جلسات ابتدایی و مقدماتی برای فراهم کردن مقدمات بازگشایی مرزخسروی به صورت رسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شده است و امیدواریم که با تدابیر آنها و عنایت خود امام حسین علیه السلام این‌مرز بازگشایی شود.

 

 

وی خاطر نشان کرد:ما ممعتقدیم هرجا زائرامام‌حسین(ع) قدم بگذارد به برکت وجود حضرت امام حسبن(ع.)محل این قدوم نزول برکات الهی خواهد شد.

 

 

حجت الاسلام فاطمی نسب،تصریح کرد:مرز بین المللی خسروی مرزی است که تمام زیرساخت های آن فراهم است و نزدیکترین طریق به حرم امام حسین است ،می طلبد دولت به صورت ویژه نسبت به این مسئله ورود داشته باشد.

 

 

امام جمعه سرپل ذهاب با بیان اینکه خدمت در دستگاه امام حسین (ع) توفیق بسیار بزرگی است، اظهار کرد: سرپل ذهاب برای استقبال، اسکان، پذیرایی و بدرقه زوار آماده است همچنین خیرین و هیئت مذهبی و گروه‌های مردم نهاد ظرفیت‌های مهمی هستند که در استقبال، اسکان و پذیرایی از زوار اباعبدالله الحسین (ع) از آنها استفاده خواهد شد.

کد خبر 1190245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha