ایام فراغت تابستان فرصتی مناسب برای تبلیغ ویژگی های مکتب اهل بیت (ع)

حجت الاسلام فدایی،گفت:ایام فراغت تابستان فرصتی مناسب برای تبلیغ ویژگی های مکتب اهل بیت علیهم السلام، گسترش و تعمیق دین، طرح مواسات و همدلی، امدادهای فرهنگی ایجاد امید به زندگی و آینده، پاسخ به سئوالات و شبهات مختلف، متنوع و رو به افزایش مردم می باشد.

حجت الاسلام محسن فدایی ،در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه،با اشاره به برنامه های غنی سازی اوقات فراغت در شهرستان سنقر و کلیایی،گفت:تحقیقات زیاد درباره نحوه سپری کردن اوقات فراغت نشان می دهد اگر برای تفریحات سالم نوجوانان و جوانان ، امکانات مناسب وجود داشته باشد آنها گرایشی به سمت تفریحات ناسالم نخواهند داشت ، زیرا همه افراد از آسیب هایی که ممکن است از راه اوقات فراغت بی برنامه بر جامعه وارد شود اطلاع کافی دارند.

 

 

رئیس تبلیغات اسلامی سنقر و کلیایی با بیان اینکه اوقات فراغت اگر در مسیر درست و اصولی خود قرار بگیرد باعث نشاط و افزایش نیرو برای سایر فعالیت ها می شود ،افزود: اما اگر برای کارهای نادرست سپری شود خطرات و آسیب های غیرقابل جبرانی را در پی خواهد داشت.

 

 

وی خاطر نشان کرد::طرح اوقات فراغت در قالب برنامه‌های فرهنگی، قرآنی، ورزشی، هنری و مهارتی در دستور کار تبلیغات اسلامی قرار گرفته و اجرای آن با هدف غنی ‌سازی اوقات فراغت برای جوانان و نوجوان است.

 

 

حجت الاسلام  فدایی تصریح کرد: برگزاری جنگ شادی در پارک ها و محلات ، از ارائه برنامه های دستگاه های متولی اوقات فراغت در قالب برنامه های جنگ شادی در محلات و روستاها است.

 

 

رئیس تبلیغات اسلامی سنقر و کلیایی اظهار کرد:برنامه های اوقات فراغت امسال هم افزایی خوبی در بین دستگاه های متولی امور جوانان صورت گرفته و برنامه ها در قالب بنر و اطلاع رسانی توسط رسانه های محلی به اطلاع عموم همشهریان خواهد رسید.

 

 

وی در پایان با اشاره به اینکه برنامه هایی که در طرح اوقات فراغت برای جوانان و نوجوانان در نظر گرفته شده است، گفت: امیدواریم در قالب اجرای این برنامه ها بتوان در راستای رشد و ارتقای دینی، فرهنگی و اخلاقی این قشر گام برداشت.

 

کد خبر 1190260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha