انس با قرآن کریم، سلامت جامعه را تضمین می کند

حجت الاسلام کرامتی انس و ارتباط با قرآن کریم را تضمین کننده آینده و سلامت جامعه و خوشبختی فرزندان خواند و بر سرمایه‌گذاری در این حوزه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، حجت الاسلام محمد تقی کرامتی در آئین تقدیر از دانش آموزان برتر در رشته های فرهنگی، هنری و معارفی که در سالن اداره ارشاد اسلامی گلپایگان برگزار شد، توصیه کرد: حوزه معارف دینی گستره وسیعی دارد و هرکسی با ذوق و رغبتی که دارد خلق اثر کند یا در رشته های حفظ، مفاهیم وتفسیر و غیره مربوط به قرآن کریم، تلاش کند.
امام جمعه گلپايگان هنر را زبان گویای مناسبی برای انتقال مفاهیم دینی و ارزشی به نسل های نوجوان و جوان و علاقه مندان به دین بیان کرد و گفت: فضای مجازی و کار رسانه ای میدانی وسیع برای تبلیغ معارف اسلامی، پیش روی جامعه است و نسل جدید نیز توانایی، انگیزه و فعالیت در این زمینه ها را دارد.


وی با اشاره به نزدیکی عید سعید غدیر و اهمیت احیای این روز، خواستار بهره گیری از همه ظرفیت های موجود برای انتقال مفاهیم جریان غدیر و امامت و ولایت به نسل نوجوان و جوان توسط آموزش و پرورش شد.
حجت‌الاسلام کرامتی انس و ارتباط با قرآن کریم را تضمین کننده آینده و سلامت جامعه و خوشبختی فرزندان خواند و بر سرمایه‌گذاری در این حوزه تاکید کرد و افزود: شهید چمران نمونه ای از جوان نخبه انقلابی بود که استعداد و علم آموخته اش را برای عزت اسلام به کار گرفت.


در ادامه  باقر عبیری با اشاره به شرکت سه هزار دانش آموز در مسابقات مختلف فرهنگی هنری از تقدیر ۴۵۰ برگزیده مدارس در رشته های مختلف خبر داد و گفت: پایگاه های تقویتی مدارس در هر مقطع تحصیلی، پایگاه های اوقات فراغت در کانون های فکری کودک و نوجوان و پژوهش‌های دانش آموزی فعال شده است.
سرپرست آموزش و پرورش گلپایگان از هماهنگی با حوزه های علمیه امام خمینی(ره) و آیت الله گلپایگانی برای برپایی کلاس های علمی و تربیتی خبر داد و بیان کرد: مدارس در حال ساخت مسکن مهر، خیر ساز شهرک ال‌وند و خیر ساز حبیب اللهی خیابان فرمانداری و مدرسه اشرفی اصفهانی در خیابان امام حسن با اعتبارات سفر ریاست جمهوری و کمک خيران در سال جاری، آماده بهره برداری و تحویل آموزش و پرورش می شود./

کد خبر 1190276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha