پیش همایش ملی  آیت الله «محمد کوهستانی» در مشهد مقدس برگزار می شود

جوادی گفت: پیش همایش ملی بزرگداشت آیت الله العظمی شیخ«محمد کوهستانی» (ره) پنجشنبه نهم تیرماه جاری در مشهد مقدس برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،‌ «حسین جوادی» امروز(۶تیر) در جمع خبرنگاران، ضمن تشریح فرآیند برگزاری همایش ملی بزرگداشت آیت الله العظمی شیخ محمد کوهستانی(ره) به میزبانی شهرستان بهشهر اظهار کرد: این همایش ملی با ابتکار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و با حمایت و مشارکت  سایر مراکز علمی، حوزوی و دانشگاهی برگزار خواهد شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به مشارکت علمی چندین مرکز مهم حوزوی و دانشگاهی در روند برگزاری این همایش، خاطرنشان کرد:مقدمات برگزاری پیش همایش در مشهدمقدس با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و آستان قدس نیز انجام شده و این همایش   پنجشنبه نهم تیرماه جاری برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: این همایش با حضور شخصیتهای کشوری و استانی و جمعی از فرهیختگان و استادان علوم دینی و معرفتی ، همچنین خانواده آیت الله کوهستانی با همکاری بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی ، درسالن شیخ طبرسی بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی در مشهد مقدس برگزار می شود.

 

جوادی، سخنرانی مسئولین و استاتید به نام حوزه و دانشگاه، همچنین پخش فیلم های مستند «آقاجان» روایت  زندگی آیت الله کوهستانی و «در رثای پارسای کوهستان» که  با همیاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تهیه شده را از محورهای این همایش عنوان کرد .

کد خبر 1190290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha