۲۸ استان دارای مراکز جامع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی فعال هستند

قاضی زاده با بیان اینکه به کمک بخش اقتصادی بنیاد و کمک دولت چهار مرکز به ۲۸ مرکز فعال رسیده است گفت: استان گیلان دارای فرصت‌های زیادی است که امیدواریم با طرح های خوبی که وجود دارد سرمایه گذاری صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» امروز(دوشنبه، ۶ تیر) در حاشیه سفر به گیلان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در خصوص ساماندهی گلزار شهدای استان گیلان مبلغی برای ساماندهی گلزارهای شهدا در سفرهای رئیس جمهور به گیلان در نظر گرفته شده است اما این سطح کار به دلیل گستردگی نیاز به مشارکت شهرداری‌ها و سایر دستگاه‌های استانی نیز دارد.



رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، منابع دولتی پیش‌بینی شده را در حد ساماندهی گلزارهای چند مزاری و تک مزاری دانست و افزود: کمک شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان گیلان و کمک بسیج و منابع ملی مورد نیاز است و این ساماندهی‌ها با توجه به وضعیت اقلیمی گیلان مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی در خصوص مراکز توان‌بخشی مورد نیاز جانبازان نیز افزود: ما وظیفه داریم که مراکز جامع فرهنگی و ورزشی ایجاد کنیم و با لطف و کمک رئیس‌جمهور در این مدت کوتاه این مراکز فعال از چهار مرکز به 28 استان افزایش پیدا کرده است.

قاضی زاده تصریح کرد: متأسفانه در چهار استان نیز تقریباً هیچ اقدامی در مورد این مراکز انجام نشده است در حالی که تاریخچه این مراکز به سال 85 باز می‌گردد و تکمیل آن طولانی شده است.



قاضی زاده در ادامه بیان کرد: استان گیلان دارای فرصت‌های زیادی است که امیدواریم با هدایت استاندار و فرمانده سپاه گیلان و با تجمیع این مراکز و طرح‌های خوبی که وجود دارد سرمایه‌گذاری صورت گیرد و کار به نتیجه برسد.



گفتنی است، معاون رییس جمهور در این سفر، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا در گلزار شهدای شهر رشت، در مراسم گرامی‌داشت شهدای هفتم تیر و کنگره بزرگداشت شهید «خوش سیرت» حضور یافتند.

کد خبر 1190292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha