موفقیت صندوق های قرض الحسنه اشتغال زای مردم یار بسیج در اقتصاد مقاومتی

قزل سفلی گفت: صندوق های قرض الحسنه اشتغال زای مردم یار بسیج، الگوی موفق در اشتغال زایی، کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی است و بسیج سازندگی، الگوی حرکتی خود را بر اساس نقش آفرینی مردم تعریف می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «اسماعیل قزل سفلی»، امروز (دوشنبه 6 تیر) در جلسه تخصصی قرارگاه اقتصاد مقاومتی سپاه ناحیه مقاومت عشایری استان فارس گفت: الگوی حرکتی بسیج در اقتصاد مقاومتی مبتنی بر نقش آفرینی مردمی است و نقش آفرینی مردم در راستای حل مسائل جامعه از الگوهی اصلی بسیج به عنوان شجره طیبه امام خمینی (ره) است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس افزود: طبق ابلاغیه سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، سازمان بسیج مستضعفین قرارگاه اقتصاد مقاومتی را ذیل بسیج سازندگی سامان داده تا بسترهای لازم برای نقش آفرینی مردم در حوزه اقتصاد و کمک به اقتصاد درون زا فراهم شود و این موضوع، ماموریت اصلی بسیج سازندگی در بحث قرارگاه اقتصاد مقاومتی است.

وی اضافه کرد: کمک به افزایش تولید، تلاش برای بهبود امنیت غدایی، ایجاد فرصت های شغلی، تلاش بر کم کردن فاصله طبقاتی و بستر سازی برای ایجاد عدالت از مهمترین برنامه های جهادگران در حوزه اقتصاد مقاومتی است.

قزل سفلی تاکید کرد: توانمند سازی مردم و تسهیل گری به جای تصدی گری، مهمترین راهبرد بسیج سازندگی در این زمینه است و صندوق های  قرض الحسنه اشتغال زای مردم یار بسیج با همین هدف ایجاد شده است.

وی ادامه داد: صندوق های  قرض الحسنه اشتغال زای مردم یار بسیج، الگوی موفق در اشتغال زایی، کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی است و بسیج سازندگی به عنوان یک دستگاه اجرایی مردم پایه، الگوی حرکتی خود را بر اساس نقش آفرینی مردم تعریف می کند.

کد خبر 1190304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha