۱۵۰۰مددجوی مازندران عید غدیر به مشهد الرضا(ع)اعزام می شوند

حجت الاسلام عالیشاه از اعزام ۱۵۰۰مددجوی مازندرانی در دهه غدیر به مشهد مقدس خبر داد و گفت: همچنین در قالب قربانگاه ابراهیمی ۱۰هزار گوسفند قربانی و گوشت نذری بین نیازمندان توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز(۶تیر) در نشست بنیاد بین المللی غدیر استان مازندران به فعالیت های کمیته امداد در بازه زمانی قربان تا غدیر اشاره و اظهار کرد: در دهه غدیر ۱۵۰۰مددجوی استان با همکاری خیرین به مشهد مقدس اعزام می شوند.

 

مدیرکل کمیته امداد مازندران به فعالیت ۴۸۰ مرکز نیکوکاری در استان اشاره کرد  و گفت: در قالب قربانگاه ابراهیمی ۷هزار گوسفند قربانی و توزیع گوشت بین نیازمندان داشتیم.

 

وی با بیان اینکه قربانی ۱۰هزار گوسفند برای توزیع بین نیازمندان استان در دهه غدیر در دستور کار قرار دارد، یادآورشد: امروز نیز ۲۰۰۰بسته معیشتی و ۲۰۰۰کالای ضروری از محل مصلی امام خمینی ره ساری بین نیازمندان توزیع شد.

 

حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه سال گذشته کلیه نوعروسان در نوبت دریافت جهزیه، روانه خانه بخت شدند، گفت: تمامی مددجویان که نیاز به لوازم خانگی داشتند اسفند ماه سال گذشته نیازشان مرتفع شد.

 

وی با بیان‌اینکه ۳۰۰۰نفر که در نوبت دریافت وام کارگشایی قرار داشتند این وام را دریافت کردند، اضافه کرد: این وام کارگشایی درکنار مددجویان  به نیازمندان که تحت پوشش کمیته امداد نیستند اعطا نی شود.

 

حجت الاسلام عالیشاه از اجرای طرح مفتاح الجنه در مناطق محروم غرب مازندران خبر داد  و افزود: تلاش داریم عید غدیر با قدرت و قوت با اجرای برنامه های فرهنگی گرامی داشته شود.

 

کد خبر 1190325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha