برگزاری کلاس های قرآن در دارالقرآن امام حسن مجتبی(ع) ملایر

بیات گفت: کلاس های روخوانی و روان‌خوانی و حفظ در دارالقرآن امام حسن مجتبی(ع) زیر نظر ۱۲ نفر از اساتید برجسته قرآن کریم شهرستان ملایر از ابتدای تیر ماه تا اواخر تابستان برگزار می شود.

«مسلم بیات» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: همزمان با ایام تابستان امسال بعد از دو سال تعطیلی کرونا برنامه های اوقات فراغت  برای دانش آموزان ملایری برگزار می شود.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان ملایر با بیان اینکه در این راستا ۹ سالن شامل چهار سالن ورزشی در روستا و پنج سالن ورزشی در شهر ملایر و سالن ورزش ورزشگاه الهیه برای فعالیت های ورزشی در نظر گرفته شده افزود:  در این راستا این سالن ها از ابتدای تابستان آماده پذیرش دانش‌آموزان برای  فعالیتهای ورزشی است.

 

وی از فعالیت دو کانون شهید مدرس و کانون امام خمینی(ره) شهر ملایر برای دانش آموزان در ایام تابستان خبر داد و افزود: این دو کانون نیز کلاس های آموزشی، فرهنگی و.. را برای دانش آموزان برگزار می‌کند.

 

بیات در ادامه به فعالیتهای قرآنی دار القرآن امام حسن مجتبی (ع)ملایر در ایام تابستان اشاره کرد و افزود: این دار القرآن نیز از سال گذشته بعد از چند سال تعطیلی فعالیت خود را از سر گرفت که در ایام کرونا فعالیتهای این مرکز قرآنی به صورت مجازی بود.

 وی با بیان اینکه تعداد زیادی از دانش آموزان به صورت مجازی از مزایای این دارالقرآن زیر نظر اساتید برادر و خواهد بهره مند شدند گفت: در حال حاضر فعالیتهای این مرکز به صورت حضوری برگزار می‌شود.

وی از برگزاری کلاسهای روخوانی و روان‌خوانی و حفظ در دالقرآن امام حسن مجتبی(ع) خبر داد و تصریح کرد: این کلاس ها زیر نظر 12 نفر از اساتید برجسته قرآن کریم شهرستان ملایر  از ابتدای تیر  ماه شروع و تا اواخر تابستان ادامه دارد.

کد خبر 1190344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha