کارگاه توانمندسازی مربیان قرآن کریم در جنوب کرمان آغاز به کار کرد

امروز ۶ تیرماه با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان کارگاه توانمندسازی مربیان قرآن کریم جنوب کرمان در جیرفت آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز ۶ تیرماه کارگاه توانمندسازی مربیان قرآن کریم جنوب کرمان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، قاری برجسته کشوری، مدیران و مربیان قرآنی جنوب کرمان در جیرفت آغاز به کار کرد.

 

«بهرام مسلمی مهنی» در حاشیه برگزاری این کارگاه، گفت: طبق جدول ۱۷ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان انجام فعالیت های قرآنی به موسسات قرآن و عترت جنوب کرمان واگذار شده است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با تاکید بر تلاش برای جذب حداکثری قرآن آموزان، عنوان کرد: رسالت ما این است که در کنار مجموعه های متولی قرآنی با هم افزایی و همگرایی زمینه توسعه فعالیت های قرآنی در منطقه را فراهم کنیم و بتوانیم به جامعه قرآنی کمک کنیم.

 

وی با بیان این مطلب که باید دایره نگاه مان را فراتر کنیم و توجه جدی به دغدغه های رهبری در حوزه فرهنگ داشته باشیم، خاطرنشان کرد: ایشان در تمام زمینه های فرهنگی، هنری، قرآنی و...  دغدغه دارند.

 

مسلمی مهنی با اشاره به این که اگر در حوزه کاری ما نقدی وجود دارد دنبال کنیم،  تصریح کرد: نقطه مورد اعتماد ما بچه های قرآنی هستند و باید با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان همراه باشند.

 

حضور ۱۰۰ نفر از مربیان و اساتید در کارگاه توانمندسازی مربیان قرآن کریم 

 

«جعفر قزلباش» در حاشیه برگزاری کارگاه توانمندسازی مربیان قرآن کریم در جیرفت، گفت: امروز کارگاه توانمندسازی مربیان قرآن کریم با حضور بیش از یکصد نفر از مربیان و اساتید قرآنی و تدریس استاد و قاری بین المللی حمید رضا احمدی وفا در جنوب کرمان شروع به کار کرد.

 

مدیر موسسه قرآن و عترت نور الثقلین طه جیرفت افزود: این کارگاه آموزشی به مدت ۲ روز و در روز های دوشنبه و سه شنبه از ساعت ۷ و سی دقیقه صبح تا ۱۸ و سی دقیقه عصر در محل دبیرستان نمونه صدریه جیرفت برگزار می شود.

 

وی اظهار کرد: در این کارگاه ۲ روزه، آموزش های تخصصی مربوط به آموزه های قرآن از جمله تجوید، نغمه های قرآنی، دستگاه های قرآنی، صوت، لحن و روش تدریس با ارائه می شود.

 

قزلباش اضافه کرد: در این کارگاه برنامه های متنوعی همچون اجرای تواشیح توسط نونهالان و جوانان با حضور مدیر کل ارشاد اسلامی جنوب کرمان برگزار شد.

 

مدیر موسسه قرآن و عترت نور الثقلین طه جیرفت خاطرنشان کرد: امروز متاسفانه آسیب های اجتماعی به زندگی ها وارد شده و اگر ما مربیان، قرآن را به زندگی وارد کنیم آنگاه با آسیب های اجتماعی مواجه نمی شویم.

 

وی در خاتمه تاکید کرد: یکی از راه های مهم ورود قرآن کریم به بطن زندگی ها، توانمندسازی مربیان و جذب نوجوانان و جوانان است.

کد خبر 1190351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha