دعای خانواده شهدا انقلاب و نظام ما را بیمه کرده است

عباسی با بیان اینکه ما خدمتگزار مردم در عرصه اجرایی هستیم گفت: به برکت نفس گرم و دعای معنوی و نورانی خانواده شهدا است که انقلاب و نظام ما تاکنون بیمه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «اسدالله عباسی» عصر امروز(دوشنبه،  6تیر) در نشست صمیمی رییس بنیاد شهید کشور با خانواده های شاهد و ایثارگر شهرستان آستانه اشرفیه که در محل فرمانداری برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و 72 تن از یارانش،  اظهار کرد: ما در برابر خانواده های معظم شهدا زبانمان قاصر از بیان و توصیف عظمت و بزرگی ایثار آنان است.

استاندار گیلان افزود: ما خدمتگزار مردم در عرصه اجرایی هستیم و به برکت نفس گرم و دعای معنوی و نورانی این عزیزان است که انقلاب و نظام ما تاکنون بیمه شده است.

وی گفت: ارتباط خانواده شهدا با ولایت و شهدا و نشان دادن مسیر برای ما است که راه را گم نکنیم و همچنان در مسیر شهدا باشیم.

عباسی با تاکید بر اینکه ما به حضور خانواده های شهدا و برگزاری کنگره و یادواره های شهدا نیاز داریم، تصریح کرد: تا می توانیم می بایست این نیاز را بیشتر و تنگاتنگ داشته باشیم تا انگیزه و توان بیشتری برای خدمت داشته باشیم.  

وی ضمن معرفی خانواده های چند شهید، شهیدان مدافع حرم، شهدای سلامت و... حاضر در جلسه به رییس بنیاد شهید کشور اضافه کرد: عزیزان حاضر از خانواده های شاخص شهدای استان هستند که باید گفت اگر ما در استان گیلان حرفی برای گفتن داریم و سرمان را بلند می کنیم بخاطر حضور چنین خانواده هایی است که با افتخار نام و یادشان را گرامی میداریم.

 

کد خبر 1190356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha