جشنواره فرهنگی و ورزشی عید قربان تا غدیر در ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج برپا می شود

دارایی با اعلام خبر برپایی جشنواره فرهنگی و ورزشی عید قربان تا غدیر در ورزشگاه انقلاب کرج گفت: شرکت های دانش بنیان و شتاب دهنده ها و کافه کارآفرینی ها در حوزه کارآفرینی و اشتغال در این جشنواره حضور پیدا می کنند.

« عبدالله دارایی» با اعلام خبر ویژه برنامه های هفته ولایت و امامت به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: به مناسبت دهه ولایت و امامت جشنواره فرهنگی و ورزشی عید تا عید در ورزشگاه انقلاب کرج برپا می شود.

 

مدرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز افزود: برپایی جشنواره فرهنگی ورزشی کشور در البرز به مناسبت دهه ولات برنامه ریزی شده است. 

 

به گفته وی، این نمایشگاه با محوریت و همراهی اداره کل ورزش و جوانان و اداره کل تعاون کار و رفاع اجتماعی، اداره میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی همراه است. 

 

وی ادامه داد: طی این جشنواره فرهنگی و ورزشی غرفه های گردشگری، صنایع دستی، فرهنگی و ورزشی در حوزه اشتغال، تعاون، کارآفرینی و فروش محصولات مشاغل خانگی اجرا می گردد. 

 

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز خاطرنشان کرد: شرکت های دانش بنیان و شتاب دهنده ها و کافه کارآفرینی ها در حوزه کارآفرینی و اشتغال در این جشنواره حضور پیدا می کنند. 

 

 

کد خبر 1190551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha