برگزاری همایش متمرکز زائران کاروان های اهل سنت در مدینه

همایش متمرکز زائران کاروان های اهل سنت مدينه قبل با عنوان " وظایف ما در قبال پیامبر گرامی اسلام " با حضور جانشین نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت درشهر پیامبر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از پايگاه اطلاع رساني حج، در این همایش كه  با حضور بیش از 300  زائر كاروان هاي اهل سنت مدينه قبل روز دوشنبه(6 تيرماه) در هتل قصرالاندلس اين شهر برگزار شد  حجت الاسلام و المسلمین سيد حسين رکن الدینی جانشین نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در سخناني به بیان برخی از وظایف مسلمانان در قبال پیامبر اسلام (ص) پرداخت و با تاكيد برلزوم  شناخت پیامبر از زائران خواست که از فرصت حضور در مدینه النبی حداكثر بهره را ببرند.

درادامه اين همايش، مولوی خیرالله یعقوبی از روحانیون اهل سنت شهرستان خواف استان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه حج نماد وحدت مسلمانان جهان است بر وحدت شیعه و سنی تاکید كرد.   


عشق و محبت به پیامبراكرم، تسلیم واطاعت از نبی مکرم اسلام و انجام دستورات وآنچه پیامبر به عنوان شریعت به مسلمانان ابلاغ فرموده اند، حفظ وتقویت ارتباط با رسول اكرم  و پیشی نگرفتن بر پیامبر از ديگر محورهايي بود كه سخنرانان این همایش به آن پرداختند. 


همچنین در این همايش گروه تواشیح مصباح الهدی قطعه ترکیبی عربی و فارسی را در مدح پیامبر رحمت اجرا کردند.


اين گزارش حاكيست،  در پايان اين همايش حجت الاسلام والمسلمین هادي اکبری مدیر اهل سنت بعثه مقام معظم رهبری، گزارشی از اقدامات انجام شده برای اعزام کاروان های زائران اهل سنت کشورمان ارائه داد و نکاتی را در خصوص عنوان همایش متذكر شد.

کد خبر 1190557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha