تعمیر و تجهیز سالن های استان همدان با ۸ میلیارد تومان اعتبار/ اهدای ۴۰۰ بسته گردشگری به مهمانان جشنواره تئاتر کودک

رئیس کمیته مالی و پشتیبانی جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان گفت: همزمان با جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان ۳ میلیارد تومان در بخش خصوصی و ۵ میلیارد تومان در بخش دولتی برای تعمیر و تجهیز سالن ها هزینه شد.

«داود ابوترابی»، در گفت و گو با خبرنگار شبستان  در همدان  گفت: کمیته مالی و پشتیبانی بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان،  فعالیتش را از ماهها قبل از شروع جشنواره شروع کرد و اولین کار آن آماده سازی سالن های نمایش بود.

 

رئیس کمیته مالی و پشتیبانی بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان افزود:  پیگیری و اخذ برآورد هزینه های موردنیاز هر یک از کمیته ها به تفکیک و تامین اعتبار آنها، تامین نیروی انسانی کلیه کمیته‌های اجرایی جشنواره با اولویت همکاران ، هنرمندان رشته نمایش و در صورت لزوم شرکت های خدماتی با هماهنگی کمیته‌ها و قائم مقام رئیس جشنواره از فعالیت های این کمیته است

 

وی ادامه داد: دایر نمودن ستاد جشنواره مستقر در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی تا 14 بهمن ماه سال جاری ، پیگیری و تامین وسیله نقلیه جهت ایاب و ذهاب میهمانان ، عوامل اجرایی و گروه‌های نمایشی اعم از خودرو سواری ، مینی بوس و اتوبوس،  برنامه‌ریزی لازم جهت ایجاد سیستم نظارتی به‌منظور کنترل وقایع احتمالی از قبیل قطعی آب، برق، گاز، تلفن و ... در سالن ها ، دبیرخانه ، هتل ها  از دیگر فعالیت های کمیته مالی و پشتیبانی در بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان است .

 

 وی بیان کرد: تامین لوازم موردنیاز جهت پذیرایی میهمانان ، گروه های نمایشی و عوامل اجرایی در طول مدت جشنواره ، اجراهای نمایش ، مراسم افتتاحیه و اختتامیه ، کارگاه های آموزشی ، نشست ها ، جلسات ستادی و مطبوعاتی و تامین نیازهای کمیته های اجرایی از دیگر فعالیت های کمیته مالی و پشتیبانی است.

 

ابوترابی گفت: انجام امور مالی ، حسابداری و پرداخت حق‌الزحمه ها طبق قراردادهای منعقده، شده  ، تهیه تفاهم‌نامه اجرایی و مالی برای کلیه کمیته‌های اجرایی جشنواره ، پیگیری و انجام کلیه قراردادهای مربوط به گروه‌هی نمایشی افتتاحیه و اختتامیه و سایر قراردادهای مورد نیاز از فعالیت های اجرای کمیته است.

 

  وی به  حامیان جشنواره اشاره کرد و گفت: شرکت صنایع غذای سحر به عنوان اسپانسر جشنواره کمک قابل توجهی در بخش های مختلف جشنواره به ما کرد و در بخش های مختلف جشنواره حامی خوبی بود.

 

  ابوترابی ، به اسکان یک هزار و 600 مهمان در هتل باباطاهر همدان در طی جشنواره اشاره کرد و اظهار داشت: امسال تعداد گروههای نمایشی نسبت به سال های قبل بیشتر بود و در تمام شهرستان ها ، مناطق حاشیه شهر و محروم نیز اجرای نمایش داشتیم.

 

وی در ادامه به کاهش قابل  توجه هزینه های جشنواره اشاره کرد و گفت: با تدابیر اخذ شده، حمایت اسپانسر شرکت  صنایع غذایی سحر، تجربه ، همدلی و همکاری همکاران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هزینه های جشنواره کاهش قبل توجهی نسبت به سال های قبل داشت.

 

 

 

 

کد خبر 1190632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha