لزوم گسترش فعالیت های فرهنگی در راستای پیشگیری از اعتیاد

شفیعیان گفت: گسترش فعالیت‌های فرهنگی در زمینه مبارزه با اعتیاد موجب نهادینه شدن فرهنگ پیشگیری در سطح جامعه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی شفیعیان»، امروز (سه شنبه ۷ تیر) در حاشیه بازدید از نمایشگاه «پیشگیری از اعتیاد» شهرستان جهرم گفت: هرسال به مناسبت روز جهانی مبارزه با موادمخدر، شعار ویژه‌ای از سوی سازمان ملل انتخاب می‌شود و پیرو آن شعار، اقدامات و فعالیت‌های لازم برای مقابله با موادمخدر و اعتیاد در سال پیش رو برنامه‌ریزی و سازمان‌دهی می‌شود.

 

 فرماندار ویژه شهرستان جهرم افزود: یکی از مهم‌ترین سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اجرای فعالیت‌های فرهنگی و پیشگیری، در راستای مبارزه با مواد مخدر است و گسترش فعالیت‌های فرهنگی در این زمینه موجب نهادینه شدن فرهنگ پیشگیری در سطح جامعه می شود.


وی با اشاره به اقدامات مؤثر در عرصه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تصریح کرد: با توجه به حجم تهدیدات موجود در زمینه مواد مخدر و آسیب‌های اجتماعی، لازم است با همکاری همه نهاد‌های مسئول، این فعالیت‌ها نیز گسترده‌تر شود.

 

شفیعیان تاکید کرد: حساس‌سازی به عنوان مهم‌ترین محور فعالیت‌های فرهنگی و پیشگیری، باید مورد توجه همه مدیران و عموم جامعه باشد تا با ایجاد حساسیت لازم و آگاهی‌بخشی عمومی نسبت به آسیب‌های اجتماعی و مواد مخدر، آن را به عنوان یکی از تهدیدات بزرگ جوامع معرفی کرد.

 

کد خبر 1190661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha