آمریکا تقاص جنایت های خود در کشورهای مختلف را خواهد داد

حجت الاسلام صفری گفت: آمریکا تقاص جنایت های خود در کشورهای مختلف را خواهد داد و امروز به مدد شبکه های اجتماعی این جنایت ها بیش از پیش عیان شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام «یدالله صفری» امروز (7 تیرماه) در آئین بزرگداشت شهدای هفتم تیر و بازخوانی افشای حقوق بشر آمریکا در مسجد جامع اردبیل گفت: شهید بهشتی یکی از شخصیت های والای انقلابی بود که در ابتدای انقلاب توانست به انسجام بخشی نیروهای انقلاب کمک کند و دستگاه قضا را بر مبنای دین مبین اسلام احیا کند.

 

امام جمعه شهرستان گرمی تصریح کرد: آمریکا تقاص جنایت های خود در کشورهای مختلف را خواهد داد و امروز به مدد شبکه های اجتماعی این جنایت ها بیش از پیش عیان شده است.

 

وی اذعان داشت: جنگ ها و خونریزی های که در خاورمیانه صورت می گیرد حاصل حقوق بشر آمریکا هست و جنایت های که علیه مسلمان در کشورهای اروپایی انجام می شود نشان از رویکرد آنها نسبت به حقوق بشر است.

 

حجت الاسلام صفری بیان کرد: چهره واقعی حقوق بشر آمریکا در ترور سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی بیش از پیش نمود داشت و چهره واقعی خصمانه استکبار علیه ملت ایران را نشان داد.

 

امام جمعه شهرستان گرمی ادامه داد: آمریکا از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با کشتار مردم ایران به ویژه در انهدام هواپیمایی مسافربری ایران عمق دشمنی خود را نشان دادند و شعار حقوق بشر آنها پوشالی است.

 

مردم ولایی و انقلابی اردبیل با حضور در مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر و بازخوانی افشای حقوق بشر آمریکا یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی و یاران با وفایش در مسجد جامع اردبیل گرامی داشتند.

کد خبر 1190674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha