دستگاه های مرتبط برای تکمیل مدرسه مسکن مهر دهلران پای کار باشند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران گفت: باتوجه به اینکه خانواده شهیدان احسانی، احداث و تجهیز کامل مدرسه مسکن مهر دهلران را به عهده گرفتند همه دستگاه های مرتبط مکلف به همکاری هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «بهروز جباری» در حاشیه بازدید از مدسه 12کلاسه شهدای احسانی، اظهار کرد: اقدام این خانواده شهید که خیر مدرسه ساز نیز هستند برای ساخت مدرسه در شهر دهلران قابل تقدیر است .

 

 وی گفت: باتوجه به اینکه ساخت این مدرسه بعد از سالها بلاتکلیفی، توسط این خیر در حال تکمیل و تجهیز است مشکلات و موانع بر سر راه وجود دارد که باید ادارت مرتبط از جمله شهرداری، راه شهر سازی، آب منطقه ای نوسازی مدارس و آموزش پروش و... با کار کارشناسی موانع را مرتفع کنند.

 

 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران افزود: باتوجه به اینکه این مدرسه در حاشیه روخانه فصلی ایجاد شده لذا ایمن سازی و مشخص شدن حریم و حیاط مدرسه باید به گونه ای باشد تا امنیت جانی دانش آموزان  فراهم شود .

 

جباری خاطرنشان کرد: دستگاه های مرتبط با بررسی میدانی و تشکیل جلسه با هم افزایی جهت تکمیل این مدرسه موانع و مشکلات پیش پای این خیر مدرسه ساز را بردارند .

کد خبر 1190684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha