رونمایی از کتاب نمایشنامه «بغضی در نقاب»

میرزایی گفت: کتاب نمایشنامه «بغضی در نقاب» به زوی رونمایی می شود و این کتاب به همت گروه نمایش مردمی «مهنا» آماده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «بهرام میرزایی»، امروز (سه شنبه 7 تیر) از رونمایی از کتاب نمایشنامه «بغضی در نقاب» خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: کتاب نمایشنامه «بغضی در نقاب» به زودی رونمایی می شود و این کتاب به همت گروه نمایش مردمی «مهنا» آماده شده است.

نویسنده کتاب نمایشنامه «بغضی در نقاب» افزود: مراسم رونمایی و جشن امضای کتاب نمایشنامه «بغضی در نقاب» به زودی برگزار خواهد شد و  گروه نمایش مردمی «مهنا» در دوران کرونا بیکار نبود و 2 اثر نمایشی مربوط به زندگی شهدا تولید کرد که شامل «نقاب» و «بغض شیرین» بوده است.

وی اضافه کرد: نمایش مونولوگ «بغض شیرین» به زندگی شهید «سید نورالدین حسینی بکتری» می پردازد محصول سال 99 و نمایش مونولوگ «نقاب» به زندگی خلبان شهید «ابوالفضل مهدیار» پرداخته و در جشنواره های مختلفی به صورت مجازی شرکت کرده است.

میرزایی اعلام کرد: کتاب نمایشنامه «بغضی در نقاب» جمع 2 نمایشنامه «بغض شیرین» و «نقاب» است که گروه «مهنا»، هزینه تولید چاپ آثار را از جیب می پردازد.

کد خبر 1190714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha