شهید دیالمه فراتر از زمان بود و تفکرش در همه دوران ها به کار می آید

صابری با ذکر این نکته که شهید دیالمه شهیدی فراتر از زمان بوده و تفکرش در همه دورانها به‌کار می آید، گفت: به‌ زودی طرح ولایت را اجرایی می‌کنیم و دبیرخانه دائمی جوان مومن هم در قالب این طرح در ناحیه بسیج دانشجویی ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمدرضا صابری» در همایش شهید دیالمه، نیاز امروز، اظهار کرد: دکتر عبدالحمید دیالمه دانش آموخته دانشگاه علوم پزشکی مشهد بود و در طول حیات بابرکتش منشا خیرات و برکات بسیار شد، در راستای برگزاری هرچه‌باشکوه‌تر همایش شهید دیالمه، نیاز امروز از ۴۰ روز پیش آغاز شد و ۱۲ جلسه برگزار شد تا بتوانیم امروز برنامه‌ای در خورشان این شهید والامقام که به‌واقع تفکرش نیاز امروز است برگزار نماییم.

 

دبیر اجرایی همایش شهید دیالمه با بیان اینکه صداوسیما، شهرداری، ثمن‌ها و دیگر مجموعه‌ها فعال بودند، خاطرنشان کرد: برای این همایش ۹ کمیته اجرایی، علمی، پژوهشی، دانشگاهی، حوزوی، فرهنگی، تاریخ‌نگاری و اندیشه و اطلاع‌رسانی فعال شده است و قصدمان این بوده که بزرگداشت و زنده‌نگه‌داشتن شهید را به‌ بهترین شکل ممکن برگزار نماییم.

 

صابری اضافه کرد: بیش از ۴۰ اثر از شهید دیالمه در این همایش به نمایش درآمده و این آثار تا پایان سال در تمامی دانشگاه‌های استان به نمایش در می‌آید و این آمادگی را داریم تا تمامی دانشگاه‌های کشور این نمایشگاه را برپا کنیم، برگزاری ۱۲ پیش نشست در تهران، اهواز، تبریز، شیراز، مشهد و دیگر کلان‌شهرهای کشور را خواهیم داشت که ۷ مورد تاکنون برگزار شده است.

 

وی ادامه داد: به مناسب این رویداد فرهنگی مسابقه‌ای در نظر گرفته شد که بیش از ۹۰۰ نفر شرکت کردند و امروز از برگزیدگان آن تجلیل می‌شود.

 

دبیر اجرایی همایش شهید دیالمه تاکید بر اینکه نام داروخانه داروسازی مشهد به نام دانشکده داروسازی شهید دیالمه مشهد تغییر نام می‌یابد تا فضای این دانشکده به نام و ترویج افکار این شهید والامقام رونق بگیرد، گفت: همچنین به‌زودی تندیس شهید دیالمه نیز در مقابل درب دانشکده داروسازی شهید دیالمه مشهد نصب می‌گردد.

 

صابری با ذکر این نکته که شهید دیالمه شهیدی فراتر از زمان بوده و تفکرش در همه دوران‌ها به‌کار می‌آید، تاکید کرد: به‌زودی طرح ولایت را اجرایی می‌کنیم و دبیرخانه دائمی جوان مومن هم در قالب این طرح در ناحیه بسیج دانشجویی ایجاد می‌شود.

کد خبر 1190726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha