فعالان فضای مجازی در اندیشه تولید محتوای غدیری باشند

حجت الاسلام رحیمیان با بیان اینکه فضای مجازی عرصه مورد علاقه نوجوانان و جوانان است باید با محوریت غدیر برای مخاطبین این فضا تولید محتوا شود، گفت: فعالان فضای مجازی باید خود را برای تولید و توزیع محتوا در این مناسبت ها آماده کنند.

حجت الاسلام «محمد رحیمیان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، پیرامون عید غدیر و اهمیت مسئله تبلیغ این واقعه تاریخی جهان اسلام اظهار کرد: پیامبر اکرم (ص) فرمودند: «یَومُ غَدیرِ خُمٍّ أفضَلُ أعیادِ اُمَّتی
 روز غدیرخم برترین عید امت من است.»

 

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه مازندران به تکاپوی مردمان شریف ایران اسلامی به ویژه مازندران برای فرارسیدن عید باستانی نوروز اشاره کرد و افزود: در جامعه ما برای سایر اعیاد مثل عید باستانی حرکت و موج ایجاد و زمینه سازی می شود باید برای بزرگداشت عید غدیر نیز این شور و شعف را شاهد باشیم.

 


وی به پیشینه اعتقادی مردم مازندران اشاره و بیان کرد: مردمان دیار علویان وجودشان با محبت امیرالمومنین علی (ع) گره خورده و بسیاری به صورت خودجوش محافل و مجالس جشن و سرور برگزار می کنند و سادات نیز جشن های ویژه برگزار می نمایند اما در بعد فرهنگی نیز باید کار شود.

 

 

حجت الاسلام رحیمیان با اشاره به اهمیت فرهنگ غدیر و تاثیر معرفی این فرهنگ ناب به نسل نو، گفت: مبلغ غدیر باید در مورد مسائل فرهنگی غدیر، اطلاعات مناسبی داشته باشد.

 

 

وی با بیان اینکه فضای مجازی عرصه مورد علاقه نوجوانان و جوانان است باید با محوریت غدیر برای مخاطبین این فضا تولید محتوا شود، اضافه کرد: فعالان فضای مجازی باید خود را برای تولید و توزیع محتوا در این مناسبت ها آماده کنند.
 

 

حجت الاسلام رحیمیان با بیان اینکه شبکه های اجتماعی نیز نیاز به خوراک فرهنگی با محوریت غدیر دارند، اظهار کرد: استفاده از مبلغین برای تولید محتوا جهت بازنشر در فضای مجازی مورد توجه باشد.
 

 

کد خبر 1190729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha