تلاش های  دستگاه قضایی در خصوص برخورد قاطع با متخلفین باعث تامین امنیت خاطر مردم شده است

معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستان چابهار گفت: تلاش های ارزشمند دستگاه قضایی در خصوص برخورد قاطع با متخلفین و اجرای عدالت اجتماعی در جامعه باعث تامین امنیت خاطر اقشار مختلف مردم در شهرستان چابهار شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان سرگرد داود میرگل معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستان چابهار در دیدار امروز با دادستان و رئیس دادگستری شهرستان چابهار همراه با جمعی از پاسداران و مسئولین  ضمن تبریک هفته قوه قضائیه گفت:  قوه قضائیه در راستای اجرای عدالت در بیش از سه دهه گذشته یاران بسیاری را تقدیم انقلاب و تحقق حکومت عادلانه اسلامی نموده است که شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، گواهی روشن براین مدعاست.

 

وی در ادامه بیان داشت:  ظرفیت بسیج یک طرفیت بی انتهاست که  میتواند به عنوان بازویی توانمند در کنار دستگاه قضا باشد.

 

سرگرد میرگل بیان داشت: تلاش و زحمات ارزشمند دستگاه قضایی در خصوص برخورد قاطع با متخلفین و اجرای عدالت اجتماعی در جامعه باعث تامین امنیت خاطر اقشار مختلف مردم در شهرستان چابهار شده است.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه چابهار در پایان ضمن تشکر از کارکنان دستگاه قضایی شهرستان در جهت رفع مشکلات حقوقی مردم، با اهدا لوح تقدیری از دادستان و رئیس دادگستری شهرستان چابهار تجلیل بعمل آورد.

کد خبر 1190740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha