محتوای تصویری شهری کرج در مسیر ارتقاء سبک زندگی ایرانی اسلامی قرار می گیرد

برجی با اعلام خبر اجرای طرح یکپارچه سازی تبلیغات مدیریت شهری کرج گفت: تبلیغات مدیریت شهری کرج با هدف غنی سازی فرهنگ اسلامی ایرانی در جریان رویدادها و مناسبت های فرهنگی و دینی یکپارچه سازی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « محسن برجی» طی نشست هم اندیشی با محوریت تبلیغات شهری که سه شنبه ۷ تیر برگزار شد گفت: زیبای بصری شهر، توجه به فرهنگ اسلامی ایرانی از جمله شاخص های حائز اهمیت در سطح تبلیغات شهری است.

 

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری کرج افزود: تبلیغات مدیریت شهری کرج با هدف غنی سازی فرهنگ اسلامی ایرانی در جریان رویدادها و مناسبت های فرهنگی و دینی یکپارچه سازی می شود. 

 

وی با اشاره به اهمیت غنی سازی محتواهای تبلیغات شهری عنوان کرد: رشد تبلیغات شهری با رویکرد فرهنگی و دینی ، ارتقاء میزان سواد رسانه ای و توجه به زیبایی های بصری از دیگر شاخص های اجرای طرح یکپارچه سازی تبلغات شهری است.

 

 

وی اظهار کرد: ترویج و نهادینه سازی معارف دینی و ایمانی در میان جوانان با در نظر گرفتن امکان بهره وری از محتواهای اندیشه محور با هم اندیشی کارشناسان و اهل فن از جمله مسائل دیگری است که مورد توجه است.

 

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری کرج خاطرنشان کرد: طراحی، ساخت و جانمایی المان ها در سطح شهر با هدف فرهنگ سازی معرفتی پرهیز از هزینه های نامربوط از دیگر مواردی است که با تأمل بر آن می توانیم ویترین زیبایی برای کلانشهر کرج در نظر داشته باشیم. 

 

 

 

کد خبر 1190784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha