نقد نارسایی‌ها برای اصلاح در راستای جهاد تبیین است/ جهاد تبیین را یک استراتژی موفق در جنگ شناختی

کارشناس سیاسی ستاد کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نقد نارسایی‌ها و مشکلات به منظور اصلاح معضل در راستای جهاد تبیین و صادقانه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «هاشم بذر افشان« روز سه شنبه(7 تیرماه) در جلسه با فرماندهان و کارکنان نظامی پدافند هوایی منطقه مرکزی کشور به مناسبت حادثه هفتم تیرماه اظهارداشت: جهاد تبیین در راستای شفاف سازی و آگاهی بخشی به جامعه و جلوگیری از تخریب های رسانه های و روانی دشمن انجام می شود که مایه امیدواری دلسوزان نظام و ذلت دشمنان خواهد شد.

کارشناس سیاسی ستاد کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه جهاد تبیین تنها به جنبه مثبت و بزرگنمایی نقاط مثبت نمی پردازد، افزود: بیان واقعیت های جامعه جز ضرورت های جهاد تبیین است.

 

وی ادامه داد: نقد نارسایی‌ها و مشکلات به منظور اصلاح معضل در راستای جهاد تبیین و صادقانه است و نباید این را مخالف اقدام مجاهدانه در مسیر تبیین دانست.

بذرافشان با بیان اینکه جهاد تبیین تنها پرداختن به جنبه های مثبت و سازنده نیست، تصریح کرد: انتقاد از نارسایی ها نیز در  همین راستا می باشد و نقد نارسایی و مشکلات مدیریتی با هدف اصلاح شرایط و ایجاد امیدواری در جامعه پرداخته می شود.

 

وی یادآورشد: انتقاد باید صحیح و به دور از فرصت سازی برای دشمن و واقع بینانه و به دور از بزرگ نمایی مشکلات انجام شود.

 

جهاد تبیین را یک استراتژی موفق در جنگ شناختی

 

این کارشناس سیاسی ارتش جهاد تبیین را یک استراتژی موفق در جنگ شناختی و روانی و تبلیغی خواند و افزود: همه مردم به ویژه خواص و افراد صاحب نظر و دارای امکانات و تریبون در انجام این فریضه  به موقع و به جا نقش دارند.

وی مجاهدت در این مسیر را ضروری خواند و یادآورشد:  اجر و پاداش  این کار ثبت و مایه سعادت دنیا و‌ آخرت می شود.

 

بذرافشان ملت همیشه در صحنه ایران را مثل گذشته در مجاهدت در این عرصه و تبیین گری فراخواند.

کد خبر 1190814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha