اقامه نماز اولویت مدیران باشد/ جلسات اداری با وقت نماز همزمان نشود

ناصری با اشاره به اینکه اقامه نماز اول وقت باید در اولویت کاری مدیران باشد، گفت: جلسات اداری دستگاه ها نباید با وقت نماز تلاقی پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «ناصر ناصری» شامگاه (۷ تیر) در شورای اقامه نماز استان اظهار کرد: نماز به عنوان یکی از واجبات الهی مورد تاکید پیامبر و ائمه اطهار(ع) است که باید مورد توجه باشد.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی با بیان اهمیت و جایگاه نماز در مکتب نورانی اسلام و تاثیر مثبت آن بر روی جامعه، گفت: تاکید دولت انقلابی نیز بر تقویت باورهای مردم و کارکنان نظام است لذا باید بخشنامه ۱۵ بندی وزیر کشور درباره ترویج فرهنگ نماز به صورت کامل اجرایی شود.

 

وی با اشاره به لزوم تشکیل منظم و مستمر شورای اقامه نماز استان و شهرستان و پیگیر مصوبات آن، ادامه داد: حضور مدیران در نماز جماعت اول وقت ادارات بسیار موثر است و بر نمی تابیم که مدیری در اداره باشد و شرکت نکند، ضمن اینکه نماز اول وقت محل خوبی برای ارتباط بهتر مدیر با کارکنان است.

 

ناصری بر عدم تداخل زمان جلسات با وقت فضیلت نماز تأکید کرد و افزود: مسئولان کمیته های جشنواره فجر تا فجر همکاری کامل را با ستاد اقامه نماز داشته باشند.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی با اشاره به ضرورت نظارت مستمر بر تمیزی نمازخانه ها و مسجد بین راهی، ادامه داد: زمین مناسب برای مسجد و امکان مذهبی در طرح اقدام ملی مسکن باید پیش بینی شود چون زیبنده نیست که شهرک مسکونی احداث شود و بعد از آن به دنبال تأمین زمین برای ساخت مسجد باشیم.

 

وی با بیان اینکه مساجد سطح شهر با اقامه نماز جماعت در سه وعده باید فعال باشند تا مردم به راحتی نماز جماعت بخوانند، گفت: شهرداری به سمتی برود که نماز جماعت در تمام بوستان های شهر برگزار شود.
 

 

ناصر در پایان با انتقاد از عدم حضور برخی دستگاه های اجرایی در ستاد اقامه نماز استان، افزود: چنانچه دستگاه اجرایی فرصت و اعتقادی برای شرکت در شورای اقامه نماز ندارد، دعوت نشود و جای او در این دولت نیست.

 

کد خبر 1190817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha