نخستین مدرسه هیئت امنایی در عباس آباد آران و بیدگل احداث می شود

مدیر شورایاری محله عباس آباد آران و بیدگل از انعقاد قرارداد احداث نخستین مدرسه هیئت امنایی با ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار در این محله خبر داد.

نعمت اله قبایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: یکی از مشکلات آموزشی محله عباس آباد، کمبود فضای آموزشی ویژه دختران است که با برگزاری چندین جلسه با رئیس اداره آموزش و پرورش، این نقیصه با مسئولان در میان گذاشته شد که با قول مساعد دکتر مشرقی رئیس اداره آموزش و پرورش، این مسئله در کمتر از دو ماه به نتیجه رسید و  قرارداد نخستین مدرسه هیئت امنایی محله عباس آباد با مساعدت خانواده «شهید اصغر حیدری مقدم» منعقد شد.

 

مدیر شورایاری محله عباس آباد آران و بیدگل افزود: برای ساخت آموزشگاه شهید اصغر حیدری مقدم ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده که ۵۰ درصد آن توسط خیر اختصاص یافته است.

 

قبایی ادامه داد: این آموزشگاه قرار است در زمینی به مساحت حدود پنج هزار متر مربع به همت خیر گرانقدر حاج احمد حیدری مقدم در محله عباس آباد آران و بیدگل احداث شود.

 

مدیر شورایاری محله عباس آباد آران و بیدگل اظهار داشت: کلنگ احداث این واحد آموزشی در عید سعید قربان در جنب دبیرستان شهید بهشتی به زمین زده خواهد شد.

 

محله عباس آباد شهرستان آران و بیدگل به عنوان اولین و تنها محله ای است که پروژه شورایاری و مدیریت محله را در سطح استان اصفهان با همکاری شهرداری ناحیه 1 کلید زده است و قرار است طی پروژه «عباس آباد ۱۴۰۶» در طی ۱۰ سال بیش از ۱۰۰ پروژه عمرانی،فرهنگی، ورزشی، سلامت و مبلمان شهری را از طریق شورایاری، خیرین و مشارکت مردم محله عباس آباد در محله عباس آباد اجرا کند.

 

پروژه احداث مدرسه شهید حیدری مقدم ، چهلمین پروژه طرح عباس آباد ۱۴۰۶ است که با درخواست این نهاد مردمی به تحقق رسیده است.

کد خبر 1190854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha